tonebf Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 jeg har nå kjøpt brukte bøker men har jo ikke noe kvitering på de, får jeg dekt det av trygdekontoret forde?
Papira Mou Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Ja, det får du. Det er opptil en viss sum du får uansett, avhengig av hvor mye du skal studere. Jeg har nettopp fått de utbetalt, akkurat rett før jeg skal kjøpe bøker )
tonebf Skrevet 22. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2006 syns dette er rart jeg.... trygdekontret sa til meg at jeg ikke fikk ne før jeg hadde kvitering, men dette var kontordama så får ringe de i morgen...
Papira Mou Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Jeg har bare ei dame å forholde meg til på tk, gidder aldri spørre noen andre. Fikk beskjed av henne at jeg skulle bare sende inn papirene til henne når jeg mottok svar fra skolen. Så med en gang jeg fikk bekreftelse på at jeg hadde skoleplass, sendte jeg en kopi av den+søknaden inn til henne. Etter en uke fikk jeg vedtaket ,og noen dager etter det pengene. Rart hvis de har forskjellig policy på dette !?!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 har du kjøpt dem av noen du kjenner eller på gata? Har du kjøpt dem av noen du kjenner får du dem bare til å skrive en kvittering til deg.
mamman&andrea Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Kontordama har tydeligvis ikkje peiling da. Det står klart i orienteringa om utdanningsstønad at bøker og materiel blir dekka etter visse satsar. Jeg får 3600 kr tror jeg (har ikke fått enda, men tror det var den summen jeg fikk i fjor, og da var og er jeg fortsatt heiltidselev) Og kjøper alltid brukte bøker, så bruker aldri så mye på bøker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå