Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 sønnen min er 4,5 uker. han får mest morsmelkerstatning,men ett til to måltider med morsmelk i døgnet. spørsmålet mitt er: hvor ofte skal di små bæsje? lillegutten min gikk fra å bæsje 4-5 ganger om dagen til ingenting. han har ikke bæsjet på 2 døgn nå.. bør jeg bli bekymret? han ligger å trykker å trykker til han blir rød i fjeset,men kommer ikke noe bæsj stakkars...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Det er helt forskjellig! min lille - 8 mnd - bæsjer bare en gang i uka! Sånn har det vært helt siden fødselen, og er helt normalt! Helsesøster sa og at det var normalt - noen bæsjer hver dag, andre kan det gå en uke... Hun sa noe om at hvis de skifter bæsjerutine helt - fra mye bæsjing til ingenting på lang tid - så kunne jeg heller kontakte HS. Du kan jo se.. kanskje vente litt, det er bare2 dager enda?? kanskje prøve med litt sviskesaft - er ikke det noe som skal hjelpe... ? Det er ikke unormalt at det går noen dager - hos oss er det som sagt 1 uke i mellom! uff- ble forvirrende dette,men kontakt HS hvis du blir i tvil.
puffy Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Det er helt normalt at de etterhvert får noen dagers opphold mellom bæsjbleiene. Jeg fullammer selv, men jeg har hørt at noen babyer kan bli hard i magen av mme, men da etter at de har begynt med fast føde i tillegg. Hør med helsestationen hva de har å si.
maisnupp+snuppa Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Sønnen min på tre mnd får også mest mme og vi må ha litt malt i den første flaska om morgenen. Han bæsjer heller ikke så ofte lenger, men når det først kommer så kommer det mye
leela Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 prøv å blande litt maltekstrakt i mme'n, en halv til en teskje er nok, det hjalp her i gården. fikk beskjed på helsest. om å vente litt med sviskesaft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå