miamai06 Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 HS sier at vi kan lage opp mme for flere måltider av gangen (f.eks.3), kjøle ned og oppbevare i kjøleskapet. De fleste andre steder jeg leser om tillaging av mme sies det at melken bør lages så tett opptil måltidet som mulig... Hva gjør dere?
lilen06 Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Lager ferdig flasker for 1 døgn av gangen...fikk beskjed om at det var helt greit..
Rut Bram Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 mme holder seg godt i kjøleskapet i 24 timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå