Gå til innhold

Sexlyst og menn som ikke hjelper til??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en mann som ikke hjelper til med noe av husarbeidet. Da mener jeg virkelig ingenting. Ja, kjeft meg ned for at jeg orker være med han... Vet jeg er dum som er med han og jeg har sagt til han tusen ganger at han må hjelpe til. Vi har to døtre og de tar jeg alltid ansvaret for. Kanskje han kan legge en gang i uken, men det er liksom maks. Det er slitsomt for meg og jeg har virkelig ikke sexlyst. Mye pga at jeg bare ikke syns det er godt lenger, men også fordi han hjelper til så lite at jeg rett og slett har mistet lysten på han.

Jeg bare lurer på hvordan dere andre har det, hvor mennene ikke hjelper til med verken huset eller barnet/barna?

PS: vi har hatt endel å gjøre i sommer og er fortsatt ikke ferdig med store prosjekter, så han jobber med det. (garasje, oppussing o.l.) Så han er ikke helt idiot, men ikke langt unna ; )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typen min er vel ikke akkurat den flinkeste med hverken husarbeid eller baby, gutten er 5 mnd og han har badet ham 1 gang...

Kan vel trygt skrive under på at lysten ikke er på topp her heller, føler bare rett og slett ikke for å ha sex med ham. Har hatt det 1 gang etter fødselen.

Skrevet

Ingenting saa sexy som et rent hus og middag man ikke har ordna selv!!! Det fant manden fort ut, og utnyttet til fulle ;)

Skrevet

Hos oss er det samme situasjon.

Han kan godt leke litt med henne (snart 6 mnd) på gulvet, og skifte en og annen bleie, men ikke så mye mer.

Skal jeg ha "hjelp" til noe i huset skal jeg virkelig spørre mange, mange ganger (og når han så letter rompa, er det ikke mer enn halvgjort.) Det er så slitsomt! I tillegg er det jeg som er oppe med babyen om natten (5-9 ganger pr natt i snart to mnd...).

Så nei, sex blir ikke praktisert for tiden, selvom han maaaser og maaaser (og det er ihvertfall en turn-off!).

Skal sies at han arbeider utenlands en uke, hjemme en uke osv., så skulle tro han kunne lette computer-ræva noe mer!

Skrevet

Åh ja, gjett om jeg har det sånn!

Gjør omtrent ALT, både husarbeid og baby. Han lager middag iblandt da, kanskje oftere enn meg, så det er han veldig flink til. Men han vasker aldri huset, rydder ikke ut av oppvaskmaskina eller vasker klær.

Og hvis han ikke har noen reine underbukser så klager han til meg. Og om det er hybelkaniner omkring sier han "åh, æsj, nå er det skikkelig møkkete her!" Men så gjør han ingen ting. Jeg svarer alltid: "jammen så vask da", eller "ja, da er det bare å sette på en maskin veit du!". Tror jeg har vært for snill og tatt over kontrollen helt. Men jeg klarer ikke å se på alt som må gjøres uten å gjøre det med en gang.

Typen kan liksom vente en dag eller to, men det fikser ikke jeg. Så da blir det til at jeg gjør det selv.

Noen som har magiske triks til hvordan få typen mer engasjert??? Det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ slitsomt å mase, og han haaaaaaaaaaater det skikkelig også!

Skrevet

Glemte å nevne at ja, om han tar intiativ til å gjøre noe men babyen, stelle etc, da blir jeg kåt! Høres kanskje rart ut.. Men om han avlaster meg, da orker jeg liksom mer!!

Man tenner ikke veldig på en latsabb...

Skrevet

Skaff dere vaskehjelp og bruk tiden på hverandre i stedet for støvsuging og vasking :o)

Funker bra her ;)

Skrevet

Oi! Skjønner at jeg er heldig som har humlefar :o)

Vi deler likt på både baby og husarbeid når han er hjemme.

Ingen av oss er så glad i å vaske hus - så vaskehjelpen vår er det beste som har hendt oss ;o) Synest han at jeg ser sliten ut, sender han meg til sofaen eller på shopping :o)))

Jeg tror også på ham når han sier at han liker å tilbringe tid sammen med humlegutt. Ser lang vei at dem koser seg sammen. Mesteparten av tiden når humlefar er hjemme tilbringer vi sammen alle tre.

Skrevet

Oi, virket kanskje litt skytete ja, he he! Men damer - rist litt i mennene deres og still krav!!!

Skrevet

Problemet med min mann er at han er litt for glad i Pc`en jeg gjør så og si allt husarbeidet alene. Og det blir ganske mye når man har 4 barn og eldste mann bare er 4år.Er ganske sliten til tider... Men han er heldigvis flink med ungene. Er allt for sliten til og så mye som om tenke på sex..

Skrevet

Her gjør jeg ALT.

Har en baby på snart 9mnd, å han har ikke badet henne enda. Ja jeg har sagt til han mange gang at det er hans tur,men han gidder ikke.

Bøtte og støvsuger vet han ikke hvor er, Vaskemaskina vet han ikke hvordan virker tror jeg, blir drit sur når jeg ikke har vasket arbeidsklærne hans. Men jeg er inne i en boikot periode, vasker kun mine og babyens klær, ikke gidder jeg å ha sex heller før han tar i ett tak hjemme.

Han sa til meg i går at han skulle skaffe seg elskerinne.jaja. Greit det,men da får han pakke med seg tingene sine å ryke å reise.

Skrevet

Jeg har en samboer som heldigvis er litt bedre. Han hjelper til med jenten når jeg trenger avlastning. I helgene står han ofte opp så jeg får sove litt ekstra. Han lager middag hver dag, men jeg tar alt husarbeid.

Men jeg merker med en gang hvis han er sur og ikke gidd noe så går det utover lysten.

Ikke fordi jeg skal hevne meg eller noe, men den forsvinner med en gang.

Skrevet

HI her.

Jeg skrev en lapp på kjøleskapet i dag. Om hva han skulle gjøre. På lappen sto det:

-sette inn i oppvaskmaskinen (hvis det er rent sette det i skapet)

-kaste ALLE møkkete klær på vask (funnet noen sokker på gulvet litt for mange ganger nå)

-Legge eldstemann 3 ganger i uka

-Stå opp med eldstemann i helgene (annenhver Lør/søn)

Han så denne lappen da han kom hjem og ble sur på meg. Mente jeg kunne si i fra. Men for FAEN det har jeg gjort flere ganger. Han sier hver gang han skal bli bedre. NÅR DA????

Jeg vet ikke hvor lenge jeg gidder dette her. Har foreslått familierådgiving, men det vil han tydeligvis ikke.

Klem til alle andre i min situasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...