Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Vet dere når dere hadde sex i forhold til EL? Var det noe dere spiste mye/evt. lite av før dere ble gravide? Og hadde dere ofte eller lite sex den mnd. og var det planlagt?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 - hadde spist normalt - hdde sex like før eggløsning - hadde sex sånn passe ofte husker ikke), og den var planlagt.
Gjest MMJ Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Ønsker du deg jente? Kan komme med "tips", ikke at jeg garranterer de funker da :0) Men, jentecellene i seden til mannen svømmer trægt, men overlever lengst guttecellene er raskest, men dør raskt... -så, hvis du har sex noen dager før egget ditt er klart, så er det mest sannsynelig at jentecellene overlever til egget er klart. Uff da... skjønte du noe av det ;0) Tror alt handler om når man har sex i forhold til eggløsningen :0)
Ane4barn Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Jeg har tre gutter og ei jente; guttene var planlagt, men jenta var ikke planlagt. Med guttene hadde vi sex dagen før/samme dagen som jeg har eggløsningssmerter, med jenta var det minst tre, kanskje fire dager før. Jeg har også vært gravid en gang tidligere (mellom gutt nr.2 og gutt nr. 3). Da ville vi prøve ut teorien om at jentecellene lever lenger enn guttecellene og hadde sex tre dager før EL. Dette endte dessverre i MA i uke 15, men det svangerskapet var prikk likt det jeg hadde med jenta; veeeeldig kvalm og mye hodepine, så jeg har en mistanke om at det også kunne blitt ei jente. Med guttene var jeg ikke dårlig en dag :-) Jeg spiste helt vanlig norsk hverdagskost før alle svangerskapene. Husker ikke helt hvor aktive vi var da jeg ble gravid med guttene, men med jenta tror jeg ikke vi stod på så veldig; hadde nemlig en liten på 8 måneder fra før som sov dårlig på nettene, så jeg mener å huske at SØVN var det viktigste for oss da ;-)
*MeA* Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Det er vel ingen fasit eller garantier for noe, men hva med å sjekke ut det kinesiske fødselskartet (finner det på BarniMagen)? Det stemmer på mange, men ikke alle da....
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 Sex før eggløsning( tror jeg) Jeg vært 14 dager i syden alene før hun ble laget, så det hadde vært MYE alkohol ( men akkurat den dietten anbefales jo ikke da) Det var første gang på 14 dager vi hadde sex og selv om sexen var planlagt var ikke resultatet det... Men om du er ute etter å få en jente så er det vel tipset om å ha sex før eggløsning som er det beste.
Leetha Skrevet 28. august 2006 #8 Skrevet 28. august 2006 man får det man får trur jeg, om man enda prøver så mye man kan. ikke garantert jente selv om man gjør det før EL heller. er lov å prøve så klart, men man gir seg kansje for store forhåpninger. men har selv også hørt at sex 3 dager før el kan gi økt sjanse for jente. Men. har også hørt at noen gutter produserer flertall eller bare jente eller gutteceller også jeg da, så selv om man enn prøver så mye så ender det i samme kjønn hele tiden. har man feks mange gutter i familien, er det økt sjanse for at guttecellene ruler. har man fått 2 gutter er også sjansen stor for at den 3 blir gutt også har jeg hørt. merkelige greier disse små rumpetrolla, vi har ingenting vi skulle ha sagt der gitt, hehe
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 jente nr. 1 Hadde sex "lenge" før eggløsning. Spiste normalt. Hadde lite sex den måneden. jente nr. 2 Hadde sex før eggløsning. Spiste normalt. Hadde mye sex den måneden. Mitt tips for å få jente er at kvinnen ikke får orgasme under samleiet. Det funket for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå