Gå til innhold

Dere som har jente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere når dere hadde sex i forhold til EL?

Var det noe der spiste mye/ evt. lite av før dere ble gravide?

Og hadde dere ofte eller lite sex den mnd. og var det planlagt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er mannen som bestemmer kjønnet på barna...

guttesædcellene svømmer raksere enn jentesædcellene, men de holder ikke like lenge... (jentene svømmer saktere men lengre) så hvis dere har sex tett opptil eggløsning så er sjansene for at det skal bli gutt større... har dere sex en stund før eller etter, er sjansene større for å få jente....

Skrevet

sex ifht el = aner ikke (tenkte ikke på sånne ting første gangen)

ikke noen spes kost

foroldsvis ofte den mnd jeg ble gravid - prøvere tross alt, så ja; planlagt :o)

Skrevet

Vi fikk ei jente. Vi planla å bli gravide, og hadde ofte sex den mnd, en del dager før EL og noen dager etter. :)

Skrevet

Kjøp deg en EL test. Hvis ikke du kjenner til EL testen så ligner denne litt på graviditetstest. Du får et tegn i vinduet på testen når det er 48 timer (eller noe sånt) til EL.Siden jentesædcellene lever lengre enn guttesædcellene er det verdt å gjøre et forsøk på å ha sex med en gang testen markerer istedet for å vente. Har tenkt å prøve dette selv siden jeg vil ha en av hvert kjønn:-)men da må du bare ha sex akkurat når den markerer og ikke vente til testen sier du har EL. Uff, tungvint beskrevet dette, men håper du skjønner hva jeg mener:-) Lykke til iallfall.

Skrevet

Vi har jente.

Vi hadde bare masse sex...hehe

Skrevet

Siden vi har ei jente fra før av så leste vi litt om gutt/jente unnfangelse, i et lite håp om å få gutt med nestemann.

Vi prøvde da å ha sex så nært opptil EL som mulig, og jeg tror ikke vi hadde så ofte sex den mndn siden vi hadde masse overnattingsgjester den mndn.

Men vi må ha feilberegna EL eller noe, for vi skal ha ei lita jente til hehe.

Men vi er ikke skuffa i det hele tatt, og gleder oss stort til lillesøster kommer.

Det finnes endel info om dette på nettet, tror det meste jeg fant var på engelsk.

Gubben skulle drikke kaffe før sex for å få gutt, dyp penetrering for å få sæden raskere til egget.

For å få jente må det jo da bli sex 3-4 dager før EL, samleie i stillinger der penetrering ikke blir så dyp.

Søk deg litt frem på nettet.

He er forresten link til en EL kalkulator som vil fortelle deg de mest heldige dagene ¨ha seg på hvis du vil ha jente eller gutt.

http://www.cogenttechnology.com/epl/csovucalcin.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...