Gå til innhold

Dere som har jente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet der når dere hadde sex i forhold til EL?

Var det noe dere spiste mye/evt. lite av før dere ble gravide?

Og hadde dere ofte eller lite esx den mnd. og var det planlagt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle stå : Hadde dere ofte eller lite sex den mnd. og var det planlagt?

Skrevet

akkurt i perioden man kan bli gravid og en til to gnger om dagen.

Skrevet

Hadde ikke hatt sex på lenge, hadde sex litt før eggløsning, og tror faktisk det samme skjedde nå, men veit ikke kjønnet på nr 2 ennå:)

Lykke til:)

Skrevet

Ikke noe spes ift mat/drikke, barnet var forsåvidt planlagt, men ikke akkurat den måneden, hadde tenkt å drøye et par måneder til, hadde akkurat slutta med p-pillen. Hadde nok EL litt senere enn sexen(i og med UL terminen var 10 dager "feil" (lengre ut) ift mensterminen). Hadde svært lite sex den måneden, vi var mye på reise ift jobb begge to så jeg vet med sikkerhet når jenta ble unnfanget.

Tror sædceller kan leve noen dager inne i en - og at jenter er mer motstandsdyktige enn gutter, og at det dermed er større sjans for jenter når man "bommer" på EL. Sikkert noen som vet noe mer om dette??

Skrevet

Vi dro på ferie i 14 dager, den uken jeg ventet EL, og med ferie mener jeg FERIE... hihi.. (hver dag) Gresk mat og litt vin til maten... ikke HELT planlagt, men heller ikke uventet;o)

Skrevet

sædceller kan leve opptil 7 dager visnok.og jentecellene lever lengst.vet du når du har eggløsning er d jo bare og regne.vet om flere d har funka på

Skrevet

Jeg hadde akkurat sluttet p-pillen for jeg er alltid saa daarlig naar jeg gaar paa dem. Vi hadde bare sex paa de sikre dagene - altsaa lenge foer EL, og vips her har vi A=)

Skrevet

Nr 1 er jente og hun var VELDIG planlagt.

Så planlagt at hun ble laget etter en kur med pergotime/hormoner for å fremskynde EL. Derfor vet jeg at hun ble unnfanget samme dag som jeg hadde EL. Jeg tok tran og ekstra tilskudd av E-vitaminer, men det var for å få bedre og lettere EL, ikke for å få jente... Vi hadde rimelig mye sex den mnd siden jeg gikk på den kuren.

Skrevet

vi hadde masse sex ja..og det var planlagt..ble gravid på første forsøk jeg..hadde ikke peiling på eggløsning eller noe vi..

Skrevet

Barnet var planlagt, men vi planla ikke kjønnet (det blir hva det blir tenkte vi). Vi hadde nok sex ett par dager før el, men også jevnlig fram til ikm. Vi stresset ikke noe, tok det som det kom.

Lykke til:o)

Skrevet

Hvorfor skal du på død og liv ha jente? Har du mange gutter fra før? Skjønner ikke det der med at mange ønsker seg jente fremfor gutt. Jeg selv er kjempeglad for at vi fikk en nydelig gutt!

Skrevet

Vi hadde sex annenhver dag i 5 mnd før vi ble gravde, så ja det var planlagt.

Skrevet

1. Vi hadde sex dagen før.

2. Vet ikke.

3. Veldig lite. Vi stresset ikke med noe. Ble jeg gravid, så ble jeg gravid. Og det ble jeg..... (smiler). Hun er snart 7 mnd gammel nå. Kjempemoro....:-)

Skrevet

Vi har to jenter, og begge graviditetene var planlagte, selv om det tok oss 7 måneder å få til nr. 2. Vi hadde ikke mye sex før graviditetene, toppen en til to ganger i uka, begge gangene noen dager før jeg hadde eggløsning.

Spiste ikke noe spesielt før eller rett etter at jeg var blitt gravid.

Leste forresten en artikkel et sted om hvordan man kan få ønsket kjønn på barnet, enten man ønsker seg gutt eller jente - mange faktorer som spiller inn. Men, som en annen her var inne på, en må jo være takknemlig bare for den gaven at man faktisk kan få barn, så får kjønnet være en bonus. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...