Gå til innhold

ang.det med rutiner......


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor strenge er dere med rutiner med de på ca 6 mnd?Tenker da spesielt på mat tider....Har egentlig hatt ganske fin rutine på det,men ser ut som det skjærer seg mer og mer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd å lage rutiner men etter at vi gikk over til å gi midag i tillegg til 2 grøtmåltider, er det nesten håpløst å ha skikkelige rutiner når det er mat.

Spiser fortsatt med 2-2,5 times mellomrom så jeg begynner å bli lei matstyret.

Det er vanskelig så lenge hun våkner til forskjellige tider, men må prøve å få til noe som fungerer utover høsten.

 

Så her er vi ikke spesielt strenge eneste vi har rutine på det er legging om kvelden og når det er grøt og pupp i forhold til det.

Og så prøver vi på en lur på dagen med 2,5 times mellomrom. Virker som hun trenger det.

Gjest mamma'n til Sally
Skrevet

Jenta vår er ikke fullt 6 mnder ennå, men hun har noenlunde gode rutiner. Spiser to måltider på dagen, og sover 3 noe lengre lurer. Vi er ikke "strenge" med rutiner, i all hovedsak er det jo ungen som styrer rutinene. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...