Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Vet dere når dere hadde sex i forhold til EL? Og var det noe dere spiste mye/ evt. lite av før dere ble gravide? hadde dere ofte eller lite sex den mnd. og var det planlagt?
Lille Pilt Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Har jente sjøl - og en ukjent på vei. Har hørt at gode elskere får jenter, og alle mine venninner som har jenter, er helt enige med dette... :-) Tror ikke kjønn går an å planlegge, men jentesædcellene lever i inntil 4 døgn, mens guttene dør etter kun et døgn. Dvs at dersom du har sex en dag, og har EL først et par-tre dager seinere, er det mest sannsynlig ei jente på gang. Lykke til, åkke som!
selfangerkjerringa Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 sædceller kan ifølge nyere forskning holde seg i live i over en uke. Men forskjellen på gutte- og jenteceller vet jeg sannelig ikke... vi rakk aldri å tenke på eggløsning før vi ble gravide, så jeg har dessverre ingen erfaringer sånn sett Er blitt "ojsann"-gravide to ganger, noe som har resultert i ei jente på 2 1/2 år, og et knøtt i magen med termin 8.jan
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Med nr1 som er jente var det kos dag4&3 før el og så ingenting mere på en laaaaaang stund.. Så jeg ble ikke overrasket over at det ble jente.. Denne gangen hadde vi kos dag 3&2 før el og så kos på el dagen.. Spent på å se hva det blir denne gangen. Har håp om gutt..
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Og det stemmer som lille pilt sier. Jentecellene lever lengst, de er mest utholdene. Og guttecellene er raskest men dør fort.
guttemamman:) Skrevet 28. august 2006 #7 Skrevet 28. august 2006 Den myten om at gode elskere får jegnt, DEN er ikke jeg helt enig i, men men...heheh... Har 2 gutter, å vil ikke kalle min mann er dårlig elsker, så laaaaaaaaaaangt derfa:) haha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå