Gå til innhold

Dere som har jente fra før!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere når dere hadde sex i forhold til EL?

Og var det noe dere spiste mye/ evt. lite av før dere ble gravide?

hadde dere ofte eller lite sex den mnd. og var det planlagt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jente sjøl - og en ukjent på vei. Har hørt at gode elskere får jenter, og alle mine venninner som har jenter, er helt enige med dette... :-)

Tror ikke kjønn går an å planlegge, men jentesædcellene lever i inntil 4 døgn, mens guttene dør etter kun et døgn. Dvs at dersom du har sex en dag, og har EL først et par-tre dager seinere, er det mest sannsynlig ei jente på gang.

Lykke til, åkke som!

Skrevet

sædceller kan ifølge nyere forskning holde seg i live i over en uke. Men forskjellen på gutte- og jenteceller vet jeg sannelig ikke...

vi rakk aldri å tenke på eggløsning før vi ble gravide, så jeg har dessverre ingen erfaringer sånn sett :) Er blitt "ojsann"-gravide to ganger, noe som har resultert i ei jente på 2 1/2 år, og et knøtt i magen med termin 8.jan :)

Skrevet

Med nr1 som er jente var det kos dag4&3 før el og så ingenting mere på en laaaaaang stund.. Så jeg ble ikke overrasket over at det ble jente..

Denne gangen hadde vi kos dag 3&2 før el og så kos på el dagen.. Spent på å se hva det blir denne gangen. Har håp om gutt..

Skrevet

Og det stemmer som lille pilt sier. Jentecellene lever lengst, de er mest utholdene. Og guttecellene er raskest men dør fort.

Skrevet

Den myten om at gode elskere får jegnt, DEN er ikke jeg helt enig i, men men...heheh...

Har 2 gutter, å vil ikke kalle min mann er dårlig elsker, så laaaaaaaaaaangt derfa:) haha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...