Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Er så i tvil om vi skal velge 4. eller 11. august 2007 som bryllupsdato... Var å undersøkte pris og ledighet på hotellet vi kunne tenke oss å ha festen på... De hadde ledige lokale, men ikke "brude-suiten" den 4. august... (vi kunne få et annet rom som var et hakk mindre enn den suiten.) Men 11.august har de ledige lokale og "brude-suiten"... Så da ble jeg veldig i tvil... Har hele tiden tenkt at jeg vil ha bryllup senest 4.august pga jeg er så redd det blir dårlig vær, eller at det er så kaldt... (jeg kommer til å ha en stroppeløskjole, og har ikke så lyst til å ha jakke eller sjal til...) Hva hadde dere valgt da? Og hva tror dere om været? (vet det bare skiller 1 uke mellom de datoene, men mye kan jo skje på en uke... hehe) Mamma sa at det var kjempe fint vær her i fjor i hele august... men i år har det jo vært litt opp og ned... Bor forresten på sørlandet, like ved kr.sand.
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 11 kanskje får jo brude svitten... men skal dere ha selskapet inne eller ute?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Selskapet blir holdt inne, men det følger med en hage/terrasse som de kan servere velkomstdrikkene i... Hadde jo vært fint å brukt det da:) Selvfølgelig, kommer det regn så får ikke det hjelpe... (Betyr jo lykke å få regn i sløret) Men tenker en del på bryllups-bildene... De blir jo absolutt finest ute synes jeg... Spesielt her som man kan ta de ved sjøen o.l...
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 sant det... lykke til...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Hva hadde du valgt da..? hehe... Og dere andre som leser dette!!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 Vi skal gifte oss 4. august. Været er ikke så viktig for oss siden vi skal ha selskapet inne. Men likevel så håper jeg jo at det blir sol og fin temperatur. Tenker at det er best sjangs for det tidlig i august. Men i år har det jo vært veldig fint vær hele sommeren (bor på østlandet), og da var det jo like fint vær i midten av august som tidlig. Ta den helgen som gjør bryllupet fullkomment for deg; dersom du gjerne vil ha "brude-suiten", så velg den 11. august. Det kan like gjerne være den helgen som blir fin og ikke den 4. august. Været er vanskelig å gjøre noe med og spå om...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 Jeg hadde holdt det 11 august. Selv vil jeg ha vore uti august en gang. Da er det som oftest NYDELIG vær. Kan være VEDLIG varmt, men også litt sånn mai-varme..... Hadde IKKE bekymret meg for været. Dessuten er 11 august en fin dato. De aller fleste er ferdige med ferien sin, men 4 august er det mange som har ferie, og da "ødelegger" en ferien til mange.... viss du skjønner.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #8 Skrevet 22. august 2006 Vi giftet oss i sept i Oslo og været var ikke noe problem! Hadde stroppeløs kjole jeg å og det var ikke kaldt! Ikke spesiell fin dag heller, så du kan nok vente lengre utpå høsten før det blir noe problem. Været får du uansett aldri gjort noe med........ desverre.....
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #9 Skrevet 22. august 2006 Ja og forresten ble bildene tatt ute, selv i sept )
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 22. august 2006 #10 Skrevet 22. august 2006 Vi hadde 5.august i år og det var rå-bra vær!!! Vi ville ha brude-suite, men den var og opptatt. Vi tok derfor et mindre rom. Er faktisk litt glad for det i etterkant. Vi kom jo midt på natta, utrolig slitne. Etter litt sex sovna vi på flekken. Dagen etter spiste vi GOD frokost før vi dro... Så vi sparte masse penger. Tror ikke vi hadde fått noe mer utav en suite.... Men når det gjelder været varierer det jo fra år til år... August er ofte en god måned da. Her var det fint når vi giftet oss, men overskyet/regn de to neste lørdagene..... (Bor i Asker)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #11 Skrevet 22. august 2006 ville ikke tatt sjansen på å bestemme datoen utifra været, i dette landet er det helt umulig å vite, kan jo få høststorm i juli og sol i oktober. vi gifter oss nå 2.september, så jeg håper på fint vær selvfølgelig, men må ta det vi får, kan ikke gjøre noe med det uansett. vi skal også ha brudesuite, og forskjellen på den og andre rom er bla utsjekkstiden, som er kl 18 for oss, mot kl 12 for andre rom. vi kommer også til fruktfat og vin på rommet om natten.
It's all about me Skrevet 23. august 2006 #12 Skrevet 23. august 2006 Giftet meg 5.august iar og det var en knall dag. Når det gjaldt overnattingen ville vi ikke ha noe dyr suite vi, bestilte heller vanlig rom på et bedre hotell. Grunnen til det var at vi syntes det var kjedelig å betale masse penger for et rom vi kom utslitte til sent på natten og måtte forlate tidlig dagen etter. Bestemte oss heller for å vente med suitten til 1.års dagen og heller tilbringe hele dagen der ) Angrer ikke på det nå. Natten brydde vi oss kun om hverandre og ga blaffen hvor stort rommet var. Nå gleder vi oss heller til første bryllupsdag.
6. okt. Skrevet 23. august 2006 #13 Skrevet 23. august 2006 Vi giftet oss 6. august i fjor, det sprutregnet hele dagen!!! Grunnen til at vi valgte nettopp den dagen var for at vi hadde vært i bryllup 4 år på rad første helgen i august og i alle bryllupene var det knallvær og supervarmt.... Vi bomma vi gitt... Ikke så enkelt å bestemme over værgudene. Men vi hadde et kjempe fint bryllup uansett, måtte bare ta bilder innendørs i stedet for ute som egentlig var planen...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #14 Skrevet 23. august 2006 Hei Denne kan jeg kanskje hjelpe med .. Altså : jeg bor også like ved Kr.Sand og jeg har at barn som er født 4.aug og vi har hatt dårlig vær kun en gang på fødselsdagen Dette barnet er tenåring så det har blitt endel år med pent vær
Gjest Skrevet 24. august 2006 #15 Skrevet 24. august 2006 Det er vel stort sett fin vær enda den 11. august. Er iallefall ikke kaldt. Vi gifta oss 6. august og da var det flott. Syns å minnes at det var fint og varmt vær en god stund etter bryllupet også. Jeg ville gått for 11.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå