Gjest Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Jeg hadde da altså positiv el test på lørdag, tok litt tid før teststreken ble like sterk, men den ble det. Så var den knallpositiv på søndagen, så positiv i går slik den var på lørdagen. Tenkte jeg bare skulle ta en til nå i dag for å bekrefte at el må ha vært i går, men testen i dag er nesten positiv den også...? Ikke helt, teststreken er litt svakere enn kontrollstreken, men det er ikke mye. Er nok ikke gravid siden den blir svakere for hver dag (sterkest søndag) + at det ellers ikke skulle være mulig siden jeg da må ha hatt el midt i mensen i så fall og da hadde jeg ikke sex. Så nå lurer jeg litt på når el egentlig var? Eller er... Har brukt disse testene i 15 sykluser nå og aldri opplevd dette før. Så leste jeg litt på pernille sidene og der stod det at man noen sykluser kan ha to egg som løsner med opp til et døgns mellomrom, kan det være noe sånt som har skjedd da tror dere? Noen som har noen tanker rundt dette?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Teststreken skal være like sterk som kontrollstreken, så tror jeg ville gått for den som var sterkest og som ble først positiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå