Kosemaisen :-) Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 http://www.dinbaby.com/forum/thread/5994499 Ikke irritert? Jeg er irritert ofte!!!Prøver å ikke vise det,men av og til har jeg noen utbrudd som "vær så snill" i en skikkelig frustrert tone,eller at jeg bare utbryter "nei" eller "herregud" litt for høyt... Om natten så har jeg mange ganger gått og mumlet stygge ord for meg selv... Skal sies at vi har en meget vanskelig unge..Har alltid slitt med søvnen,og han er utrolig sta.Er 8 mnd nå... Han er en sånn typisk oppmerksomhetsbaby som en må gå å bære på 24/7... HAn leker ikke alene,sovner ikke av seg selv,krever mat hele natten,og vi må bruke minst en halvtime på å få han til å sove igjen etter nattamming... Han har matnekt og og få-på-klær-eller-bleie-skrekk... Jeg elsker babyen min over alt på denne jord!Han er en ordentlig sjarmør (alle trassutbruddene kommer alltid når han er med meg eller pappaen,han elsker nye mennesker) Han er såååå nydelig,men at jeg ikke blir irritert??? Nei det kan jeg ikke si...
Gjest Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Nei jeg tror de fleste i din situasjon hadde blitt irritert. Noe annet ville vært helt unaturlig. Og det er klart at det ikke reflekterer over hvor glad du er i barnet ditt:-)
Kosemaisen :-) Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2006 Seriøst,er det ingen andre som har det sånn?Jeg har faktisk sagt "nei" i en ordentlig streng tone to dager på rad nå..Og sitter med verdens dårligste samvittighet... Er alle andre supermammaer som tåler alt?*snufs*
Gullegget 04.06.10 Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 NEI, du er ikke unormal!!! Jeg har veldig kort lunte for tiden. Har en jente på 6 uker og er uvanlig irritabel. Jeg tror det er amme-hormonene som påvirker meg i den retningen. Nr en hos oss har litt til felles med Sander'en din, har grått og bannet av frustrasjon mang en natt. Han sov ikke en hel natt før han var to år. Vet ikke hvordan det er med deg og Sander, men når jeg ser tilbake på de to første årene med min så ser jeg at jeg burde vært strengere og ikke vært så redd for og la han gråte. Alt går over! Sikkert ikke til stor trøst, men det er iallfall tilfelle. Ikke ha dårlig samvittighet for at du har en grense!
animal Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Phuff.. Er glad for at du skrev dette. Jeg har etter forrige tråd om emnet følt meg som en unormalt dårlig og oppfarende mor. Men det kommer sikkert noe av hva slags baby man har, min datter er IKKE av det tålmodige slaget. Det var også godt å se at andre kan ha krevende babyer uten at det trenger å være noe alvorlig feil. Jeg har gått å tenkt på autisme mm. Takk skal du ha!!
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Jeg har ikke blitt ordentlig irritert på han enda, men tar meg selv i å si nei til han, han skjønner uansett ikke det, men er vandt med støresøstrer og tenker meg ikke om. Derimot er jeg altfor ofte irritert på henne desverre... 5år og trass
Gjest Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 Jeg blir irritert, som jeg svarte på andre tråden... Men jeg er møe flink å banne inni meg... høyt.... og masse! hehe..... (utrolig hvor mange stygge ord jeg kan når dem er innvendig) Jeg har oxo en gutt på snart 4 år som er i supertrass alderen! Herregud som jeg gleder meg til det går over!!!!!!!!! Er det rart jeg må sove med bittskinne om natten for jeg gnisser tenner så hardt??? hehe... *gnissegnisse av forbannelse om natta* Så at man er sliten og trøtt, å sier "nei" eller hva det no måtte være det tror jeg de fleste har forståelse for Noen er flinkere enn andre å banne innvendig da, som denne dama *godt dere ikke hører mine tanker til tider* *sukk* Får ikke sove... det er VARMT her.... :/
Gjest Skrevet 24. august 2006 #8 Skrevet 24. august 2006 Heheheh, neida, blir irritert her og! Har det jo ganske likt som deg. Og ja, utbryter litt for høyt "nei, nå" eller andre strofer. Er det ikke rart at de viser seg fra sin beste side når andre er tilstede??? Og de kan ikke skjønne hva vi klager etter??? Hehe, utspekulerte små troll :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå