Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på hs i går hvor lillen fikk 2 vaksiner, den ene er hhb- vaksinen..er den andre trippelvaks? Fikk deres barn noen bivirkninger, og hvor fort kom de? Lillen ble grinete og fikk feber( 38,8), og hoster litt, allerede i går kveld..synes de sier at det tar ca 3 dager før event bivirkn oppstår...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt helsesøster en sprøyte i hvert lår? I så fall har han fått den nye Prevenar-vaksinen.

Skrevet

Da har han fått første dose av hj.hinnebet. vaksinen da.

Gutten min fikk også feber (begge gangene). Grinete og utilpass når han skulle legge seg.

Vi blir alltid anbefalt å gi Paracet uansett etter vaksine på helsest, så neste gang kan du trygt gjøre det. :o)

Det er vanlig med bivirkninger samme dag og dagen etter en vaksine.

Skrevet

Greit å vite det til neste gang da.. Takker !!!

Skrevet

Bare hyggelig! :o)

Skrevet

datteren min fikk også feber om kvelden den dagen hun tok vaksinen... fikk beskjed fra helsesøsteren at det som oftest tok e n 4-5 timer før de fikk en reaksjon på det...caroline begynte å grine og grine 5 timer etterpå....stakkar...jeg bysset som en gal..hehe....men dagen etter var hun helt fin igjen...

Skrevet

Ille greit å høre at det er flere altså...rart så bekymret en blir ved det minste ting... Han har fortsatt litt feber i dag og litt sutrete..skal bæres og helst bare sove på armen..slitsomt og, med en mann som er på døgnvakt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...