Gå til innhold

Magen min har vokst i løpet av natta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg dønn sikker på!

I dag har jeg rett og slett en diiiger steinhard mage! - jeg holder faktisk på å vokse ut av klærne mine for 2.gang....buksene med strikk i livet begynner å bli trange og toppene kryper oppover magen når jeg går. (blotter visst magen for tiden..og det er _ikke_ med vilje! Strekkmerker og alt tyter ut..)) Lange topper sitter som pølseskinn.

- og dette er uke 27. Hvor stor jeg er om ti uker fra nå tørr jeg rett og slett ikke spekulere i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat målt meg 104 cm

Du har jo snart bare 10 uker igjen du!! :-)

Skrevet

Thihi... det e ikke greit... kjenn mæ litt igjen.. spes med de korte toppan... ekke greit nei... sist hadd æ ikke en einaste gravide topp, men har fått mæ et par nu... alle de andre bi jo stort sett førr kort... eller førr trang over puppan...

Vi vagga nu vel rundt som ei gås tel slutt... hihi... fikk ikke prøvd det sist da frøkna kom en mnd før tia...

Skrevet

Hehe..... Ja og større skal vi bli.

Skal i dag ut å handle meg nye klær. Alt strammer for tiden. Håper bare jeg finner noe.

Skrevet

Magen forandrer litt form ett hvordan babyen ligger. Så det er nok grunen til at du er blitt større over natta.

Skrevet

Bilde, mensana ........ Bilde?????????+

Skrevet

Kjenner meg igjen. Jeg kjøpte noen laaaange singletter fra vero moda, og de var lange altså. Tenkte at: disse har jeg sikkert til jul. Men neida, nå krabber de oppever magen og ryggen. Liker det ikke.

Skrevet

Bilde, ja..

Vet rett og slett ikke om jeg tørr....hehehe

Skrevet

Veeel.... 14 uker igjen nå..... :-)

Men du er vel bare to uker etter meg?

Skrevet

*ler*

Jeg kan da ikke ta bilde av meg selv!

Skal se om jeg får gjort noe med saken i løpet av ettermiddag/kveld..

- men det er vel bare en uke siden jeg la inn bilde sist..?

Skrevet

Joa, det kan du - ser flere her som har brukt speilet!!!!!!!!!!!!!! Vær litt kreativ a`!!!! hihihihihi

Skrevet

Flere slike gode argumenteringer fra deg, så må jeg rett og slett innrømme at jeg er en pingle... hihihihi

Skrevet

hahahahahaha, ler meg ihjæl...... Når ble du pingle, da vennen?????????

Skrevet

*skrattler*

Søt du er!!! :-))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...