Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Hei! Skrev et innlegg på stuentmamma, ingen som svarte så jeg tenkte kanskje noen her inne vet noe! "Lurer på om det er noen som vet litt om dette! Jeg er alenemor, og vil studere på høyskole neste år. Jeg eier leiligheten som vi bor i her. Det jeg vil sudere er et annet sted i landet. Vet dere om jeg har noen rett til noe mer hjelp når jeg må flytte på meg? Må jeg selge her da??? Er det noen her inne som har flyttet til et nytt sted alene med et barn? Hvordan var det i så fall???" Mange hilsner fra en feig
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Snakk med TK, men lei ut leiligheten du har, og lei en på studiestedet for de pengene da vel:-) Kan hende du får litt støtte, men det er dersom du får støtte til studier gjennom TK tror jeg. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 oj, glemte jo å si lånekassa, sjekk hjemmesidene deres http://www.lanekassen.no/
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Og husk at du kan trekke fra utgifter til flytting på skatten året etter Tror du kan få hjelp til utgiftene til flytting også, entet på sosialtjenesten eller trygdekontoret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå