Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 I dag synes jeg ting er litt tungt, samboeren og pappa'n til min datter flytter snart ut-er mitt eget ønske da vi overhode ikke passer sammen...men føler meg ubrukelig og veldig trist i dag,føler meg misslykket siden vi ikke har klart å ordne opp i ting før det gikk så galt,prøvde hele tiden å prate med han men han gjorde ingenting. Har grått mye i dag etter at datteren vår sovnet,han er på ferie nå så jeg er alene-sitter her med en voksende vond klump i magen men det går vel lettere etterhvert? Måtte bare få skrevet det ned. Hilsen en som er veldig trist og tom innvendig akkurat nå
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Er vel liten trøst nå da,men det blir faktisk lettere..når ting er litt mer på avstand og du husker hvorfor dere gikk fra hverandre!Men du vil nok ha noen tunge dager nå-de vil og komme litt innimellom!Men det blir bedre:-)Det ordnar sej så de synger så fint:-) Sender gode tanker:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå