Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Tusen takk moffi - for tips om nyyydelig rekesalat. Har nå laget en stor bolle med det og gjett hva! Hele bollen er tom!! Tror det må ha vært noen tyver her og stjålet innholdet:-) Eller rett og slett en samboer som gikk berserk i bollen og tømte den for smitt og smule:-) Godt var det ihvertfall - så lenge det varte ;-D Nå stuper jeg til køys og fortsetter med Berlinerpoplene - anbefales på det varmeste og gleder meg til å ta fatt på oppfølgeren! Goood natt:-)
ettbarnsmammaen Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 REKESALAT???? Hvor??? Når??? Her er det tydeligvis noe den matglade Pregnanta ikke har fått med seg!!! Den må jeg bare etterlyse! Berlinerpoplene - ja, fantastisk bok! Driver med oppfølgeren, Eremittkrepsene, men får av en eller annen grunn lest så lite om dagen....
Babyonboard ;-) Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Hei og hopp Bare dytter litt jeg... siden dere ikke har svart enda )))) "REKESALAT???? Hvor??? Når??? Her er det tydeligvis noe den matglade Pregnanta ikke har fått med seg!!! Den må jeg bare etterlyse!" Hilsen også SVÆRT matglad )))
ettbarnsmammaen Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Jo, jeg har fåttt svar - et annet sted. Du finner den her: http://www.dinbaby.com/forum/thread/6044106
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå