Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 7 uker og veier 5500 gr. Er hun for stor til å være 7 uker? Hvor mye veier deres go`klumper når de er ca like gamle som min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var 7 kg ved 8 uker å han passet akkurat......

Du må jo bare forholde deg til ditt barn og dens vekst, for å vite hva som er rett.

Du får sikkert beskjed på hs hvis noe er galt....

Kos deg med jenta di du, mye å ta i, mye å være glad i..

Skrevet

Når jenta mi var 8 uker var hun 5410 gram og 58,4 cm

Når er hun 6,5 mnd og veier 8590 gram og er 70,5 cm

Har alltid fått høre at hun er en stor jente.... Men ikke for stor... akkurat passe:)

Ikke noe gale med str. til jenta di... er nok helt perfekt:)

Helsesøster ville sagt fra hvis hun mente at hun var for stor...

Skrevet

mellomste gutten min var 6180g når han car sju uker...

Han var stor og god:)

Skrevet

Mini var 6,3 kg ved 7 uker. Veide han i går (9 dager til han blir 4 mnd) og da veide han 8,3 kg. Han ser ikke feit ut, men kompakt ut. Kraftig kar : )Han veide 4,5 kg når han ble født og har vokst opp på mme

Skrevet

Min veide 6050g når han var 7 uker..var på 5 mnd kontr i går, og vekta stoppet på 9000g og han var 67,5 cm.. ( Var 4170g og 53 født ) Han er ikke så veldig rund, men en kraftkar...ja, stor gutt...og vakrest i verden...så klart..hihi..

Skrevet

Ved seks ukers kontrollen var ho 5250 g og 56 cm. Ved fødsel var ho 3375 g og 50 cm.

Skrevet

Min jente veide 6 kg på seksukers kontrollen, nå er hun 8 uker og veier 6,5.... Helsesøster sa at det finnes ikke feite babyer, bare velfødde! (Jenta mi får forøvrig bare morsmelk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...