lmm83 Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Hallo! Nå er det lenge siden jeg har vært her... 15 juli kom guttene mine. Gikk frem til uke 38, men da måtte de sette igang fødselen pga svangerskapskløe. Hadde da gått med 3 cm åpning i en uke, men det skjedde ikke noe mer. Hadde en kjempe fin fødsel, og alt gikk helt normalt. Fra den første vonde veen kom tok det 3 timer til begge var ute. Og det var 8 min mellom de. Tv 1. var 3090 gr og 48 cm. Tv 2. var 3230 gr og 50 cm. To store fine gutter!! Nå er de 5 uker og 2 dager. Alt går kjempe fint... De siste 2 ukene har de sovet fra ca 23 om kvelden til ca 06.30 på morran. Så er nok heldig der. Har klart å samkjøre de fra første stund. Storebror på 3 tar det også kjempe fint. Må si det er kjempe rart å tenke på at jeg er 3 barns mor i en alder av 22... Nå ble det mye her, men er jo gøy å få informert litt.. Lykke til alle kommende tvillingmødre.. dere har mye å glede dere til!!!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Gratulerer så mye:) Kos deg masse med guttene dine:) Klem
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Hei! Gratulerer så mye.så store flotte gutter. Kan jeg spørre deg om hva er svangerskapskløe er? Er selv 29 uker på vei i dag, venter en prins og en prinsesse og er veldig spent. Frykter at jeg også må settes i gang, legen har vel egentlig sagt det allerede, vet ikke helt hvordan han kan si det, men han har nok en gang gjort det. Siden du har en fra før har du noen erfaringer rundt det å bli satt i gang i forhold til at alt starter selv?. Har hørt at det er så mye verre å bli satt i gang, derfor jeg lurer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå