Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 flere med samme problem??? Jeg snakker om meg selv altså, ikke datteren min. Jeg har bestandig vært slank, men nå veier jeg 52kg/168cm.. Puppene er borte også.. Bare skinn,med en vorte på. Er det flere som har det slik? Noen råd for hvordan legge på seg på en sund måte?? Nå velger jeg å være......
Mamma`n til en av hver :-) Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Har ikke problemet jeg da, men vet mange går til innkjøp av proteindrikker for å gå opp i vekt. Tror det er en rimelig sunn måte å gå opp i vekt på. Jeg selv veier 59 kg og er 178 cm lang men skal gjerne ned bittelitt til jeg da. Pupper har jeg ikke hatt etter jeg fikk 1. mann for 9 år siden men det har jeg planer om å gjøre noe med snart:-) Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 stakkars dere .. virkelig synd .. men hva med oss som f.eks er 161 cm og veier 68 ????? ikke lett å ta av seg heller , bare til opplysning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå