JoLo Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Jeg vil bare si at jeg er imponert over dere og den jobben dere gjør! Mannen min jobber mye for tiden og skal snart vekk en uke, og jeg gruer meg kjempemye til å ha baby alene så "lenge". Så tenkte jeg på dere som har det sånn hele tiden, og fikk lyst til å oppmuntre dere litt. Dere gjør en kjempejobb, og fortjener ros og all ære! Til dere som var alene da dere ble gravide og valgte å ikke ta abort: Tusen takk på vegne av verden som nå får oppleve de deilige barna deres!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 så søt du er :-) takk, det var koselig :-) *nå ble jeg glad*
FrøkenSprøken Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Takk! Så hyggelig skrevet! Men da må jeg svare at jeg ofte er like imponert av noen av dere som er gift. Tror det kan være like tungt mange ganger. En ting er å være alene og vite at man er alene. En annen ting er å tro man er to, og så være alene...
Snart_tenåringsmor Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Takk takk.. suger den til meg. Men som studentmammaen må jeg også si at det er bedre å være alene ALENE, enn å være alene i et forhold. Så for meg var valget veldig lett, selv om det selvsagt er tøft å være alene med 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå