Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 - bor i fint forhold med småbarn, men: klinte med en på jobb i fylla. -jaja men sann. hadde ALDRI trodd skulle skje meg. er selvsagt dritforelska i 'den andre' og samtidig overlykkelig over at akkurat jeg har den mest perfekte samboer som også er perfekt far. Tusen illusjoner bister på en gang: det er jo helt komplett 100% umulig si hvordan man skal takle en slik situasjon. eller? håper noen out there vet noe jeg ikke vet...og vil dele? sukk
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Så dumt for deg,da... Kan ikke gi annet råd enn at om du har tenkt å ha et livslangt forhold med en bestemt person, må du likevel regne med å bli betatt av andre menn i løpet av livet... Da er det viktig å kunne stå imot, tenke på hva en faktisk har, da kveles forelskelsen til "den nye" raskt.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 heia, vil bare dele noen tanker med deg... Jeg tror det er viktig å skille mellom kjærlighet følt med hjertet og forelskelse i form av å være betatt, altså av seksuell karakter.. Klarer man å skille mellom disse to, trur jeg man er langt på vei.. En ting er å like en venn, fantasere om en butikkansatt eller en medstudent/kollega men en annen ting er å faktisk gjøre noe med dette... Har selv rotet meg bort i en kollega som jeg syntes var dritfin(klinte med han i fylla), men har vel egentlig "kokt det ned" til at jeg har det så mye bedre der jeg er i dag med min flotte og deilige samboer... Idag snakker ikke jeg og min kollega sammen, og det er egentlig like grei. På den andre siden er det synd at noe "fyllegreier" skal gå utover arbeidsmiljøet, det er jo heller ikke sunt. Å "rote" seg borti en annen mann mens man er i et forhold trur jeg er fordi man er usikker på seg selv, kanskje har en vanskelig periode og faktisk synes at gresset virker grønnere på andre siden av gjerdet... Sånn var det iallefall for meg... Ønsker deg lykke til videre!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå