Gå til innhold

Sååå teit!!! Noen gravide klarer ikke å....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå på normalt vis en gang... Jeg så deg i kveld

da vi var å handlet, skulle nesten tro at du

var lam fra halsen og ned med den gangen... æsj så teit!!!

Ja jeg VET at noen har ekstreme plager, jeg har selv bekkenløsning og mengder av andre plager, men jeg klarer å gå normalt, å trenger ikke vagge meg igjennom butikken med en gang jeg er utfor husdøren...¨

Hold deg i sengen å slapp av om du er sååå plaget... du er en med-bimmer så kanskje du føler deg "truffet"..

Grow up sier jeg bare, jeg kjenner deg og vi vet av deg mange her hjemme, å alle sier det samme om deg...

HUSK: Graviditet er en tilstand IKKE en sykdom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke mer å bry deg om, kan det være det samme.

Skrevet

I alle dager da... noen som har stått opp på feil bein i dag?

Er vel du som har et problem hvis du faktisk lar sånne ting irritere deg... uansett om hun går sånn med vilje eller ikke: gi nå f...i det da og la dama gå som hun vil. Jeeeeezez asså...

Skrevet

Hvahh...?

Det var da voldsomt.

Ja, jeg føler meg truffet.

Noen dager gjør det nemlig så vondt at jeg ikke klarer å gå helt normalt. Men, nettopp fordi graviditet som du sier er en tilstand og ikke en sykdom, så holder jeg ikke sengen av den grunn.

Har da behov for å komme meg ut og se folk, og det handles ikke av seg selv her i huset.

Tror det er du som skal "grow up", jeg kjenner ingen voksne som irriterer seg så fælt over bagateller.

Skrevet

Dette syns jeg var unødvendig.. Alle er gravide på sin egen måte. Om noen vil gå "merkelig" er det deres sak. Hvorfor gidder du å bry deg? Tenk heller på din egen graviditet å kos deg med den. Ingen vits å irritere seg over andre sin.

Kos dere med magen å den lille astronauten som svever inni der :)

Det gjør ihvertfall jeg :)

Skrevet

Hvis graviditet er en tilstand og ikke en sykdom, så kan det umulig være hormonene dine som snakker? VIl det si at du bare rett og slett er så ufyselig at du slipper edder og galle rundt deg?? Jeg gidder sjelden å bli provosert,men dette var rett og slett bare barnslig!!

Tror det er anonymne HI som trenger å bli voksen!

Skrevet

"gå på normalt vis".....? Tja, det er ikke helt enkelt hvis man har bekkenløsning av invalidiserende grad. Har hatt det selv, gikk som en pingvin men greide rett og slett ikke å "gå på normalt vis". Klarte ikke å kle på meg selv, måtte ha hjelp til å få fotene over dørtersklene osv. Åjada, man ligger tilstrekkelig nok timer i sengen og tar livet med ro, og DA når man først en dag har hentet energi nok til å takle smertene det er med å "gå på mest mulig normal måte" og komme seg ut en tur blir man kritisert av en eller annen som ikke tørr å signere med nick'et sitt!!! Er jammen noe av det frekkeste jeg har lest her inne på lenge!!!

Helt sant at en graviditet ikke er en sykdom men en tilstand, men noen har faktisk større plager enn det du har og det syns jeg virkelig du burde respektere. Slik er det bare, om du vil eller ikke.

Åsså kommer du med ting som "grow up"!! Imponerende!!!

Skrevet

hva er det her for tull da ???

Jeg går da rundt som ei gås, men det skal jo andre drite 20-0 i vil jeg si!!!

Nick-fanden ute for å skape problemer, eller er det her seriøst???

Skrevet

Slapp av alle sammen, det er helt tydelig at hovedinnlegger er bare ute etter å provosere eller lage kvalm

Skrevet

Alvorlig talt!!!!!!!!!!

Har du noen gang sett f.eks noen som har veldig vondt iryggen?

Du må være glad for at du slipper å ha de samme plagene som denne personen har.

Skrevet

det spørs hvem som må ta seg sammen her og ligge i sengen til du blir et skikkelig menneske!

Skrevet

Føler meg truffet ja, men bryr jeg meg NEI :-)

Get a life!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Herregud! Kem faen er det du sikter til da... Nåkke i veien me deg??!!!

Skrevet

haha så latterlig.

Og om det er seriøst..hvorfor kan hun ikke bare få vagge da? Plager jo ingen mener jeg...

Skrevet

Enig i at det er en tilstand og ikke en sykdom! Problemet til denne vaggeren (meg) er heller ikke bekkeløsning, kvalme eller andre problemer som "alle" gravide sliter med. Jeg har hatt et kjempe enkelt svangerskap!

Mitt problem er at jeg, gravid eller ikke, sliter med ryggen og nå blir jeg stiv etter bare en biltur til butikken! Og med stiv rygg og bena fulle av vann (termin i dag), kan jeg fort vagge litt jeg også frem til alt har gått seg til litt.

Så til alle vaggere sitt forsvar; det kan hende det ligger andre, men alikevell forståelig grunner bak enn hva du vet om!

Også kunne du jo for høfflighetsskyld slengt på nicket ditt kanskje?

HeHeHe - mye rare folk her inne.....! Som henger seg opp i veldig mye rart hva andre driver med.... :o)

Skrevet

kom på en ting.....

å være i en bilulykke er ingen sykdom, så dere som har vært i det; kom dere opp av Sundås senga og gå normalt som andre folk. Uavhengig av om du er belemmet med proteser, gips etc....

Skrevet

Til hovedinnlegger.

Dersom du bare er ute etter å provosere så tenk litt over at det finns gravide med tilleggsvansker ut over bekkenløsning, som ulike muskel- og skjelettlidelser, ryggplager.

Noen kan ha medfødte vansker som cerbral parese og har trent i årevis for å komme seg opp i gående posisjon.

vet ikke om du er ute etter noen spesifikke i lokalmiljøet ditt eller hva.

men innlegget ditt er lagt ut på et bredt felles forum og du kan oppnå å såre flere.

dersom du er litt i ubalanse, men litt høyere opp i ryggraden, må du unnskylde. legen din kan kanskje hjelpe deg med slike ting. Tror det likevel det passer litt dårlig inne her.

Skrevet

Føler meg truffet jeg også, vagger rundt som ei halt, overvektig ku. MEN det er da en grunn til at jeg går som jeg går, fordi det er mest behagelig å bevege seg på denne måten og fordi å plassere beina normalt rett og slett er umulig! Jeg er i det minste på jobben min, og kommer meg opp av senga å handler. Faen meg ikke alle friske eller ikke-gravide som gjør det engang! Så hold nå kjeft å la meg gå som det passer meg!

Skrevet

oh my god sier nå bare jeg !!!!

må vell få lov til å gå sånn som man klarer bare man beveger seg !!! Følte meg kjempe truffet, er så stiv at jeg nesten ikke kommer inn i bilen en gang.

get a life!!!

Skrevet

Skulle virkelig likt og visst hvor du bor jeg!!!!!!!

Skrevet

Graviditet er en tilstand ja, men bekkenløsning er faktisk en sykdom...

Skrevet

oi oi oi så sinna noen ble her da...

Jeg sikta til en bestemt person, som enda ikke har svart, men er her i kveld... Å grunnen til at jeg skrev mye dumt i følge dere er fordi jeg kjenner personen, å traff henne for litt over en uke siden, å da pratet vi en del å hun sa at hun har aldri vært friskere enn under graviditeten... DERFOR reagerer jeg på at hun plutselig skla bli såå gravid og vagge når hun er i offentligheten, ikke ment som no vondt om gravide, eller no generellt innlegg... sorry at jeg provoserte dere!!

Ajas... jeg er fra og bor i hammerfest, hva tenkte du på??

sorry jeg skal ta det med henne neste gang heller tror jeg...

go natt...

Skrevet

Med tanke på at det ikke var meg du siktet til......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...