Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 noen som kan si meg hva jeg trenger å kjøpe inn av klær?? Jeg har termin 3.januar,og aner ikke hva jeg skla ha klart eller i hvilken størrelse!!! hjelp,vær så snill!! har bare begynt å bekymre meg sånn for det.. Tusen tusen takk for alle svar:)
Bruble Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Bodyer, sparkebukser, strømpebukser, kosedresser osv i størrelsene 50 og 56 til å begynne med. Ha noen tepper/helsetepper og tulle han inn i og:)
Mamma_&_prinsene:) Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Heisann:) På www.babyshop.no ligger det ut en utstyrsliste, med tips om hvilke klær og utstyr du bør ha i hus til barnet kommer. Ang. størrelse er det normalt at man kjøper inn klær i str.56.. Er barnet mindre når det blir født kan du få noen til å kjøpe str.50. mens du ligger på fødestua. Men det er dumt å kjøpe for mye av dette før man har født. Får er barnet 51cm, er str.50 for lite. Men selv har jeg kjøpt en body og en drakt i str.50. Men venter med å kjøpe mer i denne str. i tilfelle barnet er større! Lykke til iallefall:)
Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 21. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2006 tusen takk:)
Miiia Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Du trenger ikke kjøpe masse i de minste størrelsene(50/56), det får man masse av i gaver og rekker ikke alltid å bruke alt en gang, vi fikk masse klær i små str. og rakk ikke bruke alle.. De vokser helt utrolig fort den første tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå