JoLo Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Har bodd her ett år og har en sønn på 10 mnd.
Lillefy Skrevet 20. oktober 2006 #3 Skrevet 20. oktober 2006 Heisann! Jeg bor i Randers! Flytta hit fra Århus i Juli og har tidligere bodd i London i mange år. Har dansk samboer og en datter some ble 2 her i september, og en sønn som ble 1 dagen etter:o) Så våre sønner må være ganske jevngamle? Ellers...er jeg 29 år gammel og jobber i Århus. Hyggelig å høre det finnes andre nordmenn i nærheten da! Hvis du vil, kan du jo maile meg på [email protected] )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå