Gå til innhold

Ofte kvalm og vondt i underlivet - uke 30. Er det normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så innmari mye mensenmurringer for tida, og kanskje litt mer utflod enn vanlig. Måtte rett og slett ta Paracet i dag, og legge meg nedpå.... Har også fått tilbake morgenkvalmen, ikke sånn at jeg må kaste opp men ubehagelig nok. Er jo litt engstelig for at noe er galt, men kjenner jo mye liv m.m. Har dere andre rundt uke 30 lignende "plager", tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk også tilbake kvalmen i perioder rundt uke 30 :-) Har lest om flere som har hatt det slik. Kan fortsatt bli litt kvalm innimellom. Er nok helt normalt. Smerter i underlivet og kraftige mensenmurringer ville jeg derimot tatt opp med legen/ jordmor! - Bare for sikkerhetsskyld siden murringer også kan være tegn på rier? Jeg er førstegangs så dette kan jeg ikke så mye om. Ønsker deg lykke til! Fortell oss gjerne hvordan det går!

Klem,

Skrevet

Det samme har jeg.Kan det ha med at morkakene ligger langt nede kanskje? Min har akkurat krøpet nok opp til at jeg slipper ks, men den ligger lavt alikavel.Har fått kvalmen igjen for fullt og har mye smerter i underlivet.Er i uke 29 nå.

Har du fått ks dato nå?

Skrevet

Åh, så inderlig godt å høre at jeg ikke er helt alene .... Må innrømme at jeg har vært litt engstelig. Spurte noen venninner som nylig har fått babyer, og ingen av de hadde noe lignende. Kanskje det er fordi morkaka ligger langt ned, har tenkt på det jeg og...? Har enda ikke fått dato, driver og bytter sykehus så jeg regner med at det tar litt ekstra tid. Åh, skal være glad når dette er over og jeg holder babyen min i armene, lei smerter, blødninger, usikkerhet og engstelse. Sukk... Godt å ha dere fantastiske jenter her inne, som kan gi svar når man engster seg! Ha en fin kveld videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...