Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Jeg føler bare for å blåse ut litt frustrende tanker om min idioti, og håper jeg kan få noen støttende ord. I sommer var jeg så teit at jeg gikk med på partnerbytte med en venninne og hennes mann. (samboeren min var også med) Har jo hørt at folk har sagt at det blir bare tull av sånt, men tenkte med meg selv...hvor galt kan det gå egentlig. Så da hoppet vi til køys, i samme seng, sørpedritings, ble ikke mye til akt gitt, men det har nå enda skjedd. Samboeren hennes er veldig sjalu, men det pratet vi alle om og han så på dette som spennende. Men det ble ett liv uten like. Han taklet ikke noen ting i etterkant, vi kunne ikke omgås alle 4, for han er så sjalu på samboeren min. Så da er jeg og venninna mi en del sammen, og hun kommer på besøk nyfreshet og sminket og stylet til enhver tid (noe hun ikke har pleid å gjort før denne hendelsen) samtidig som jeg får vite at de har store problemer hjemme. Kan ikke si at jeg syntes dette var så morsomt for jeg vet at samboeren min synes hun er råsexy. Hun trener og løfter vekter 2 timer for dag og ser ut deretter også. Vanskelig å få slike sjalusi følelser overfor en venninne for hun er bare helt fantastisk. Hun har vært veldig opptatt av å komme hjem til meg, ikke at jeg skal komme til henne. Og nå vet jeg at antennene mine er så langt ute at det er latterlig. Samboeren min har respektert mine følelser ovenfor dette meget bra og holder seg langt unna, men de sniker seg likevel på. Og jeg blir irritert på meg selv for hun er jo ikkr ute etter å stjele mannen til venninna si, men kansje få litt oppmerksomhet... Vet ikke hva jeg vil oppnå med dette innlegget, måtte bare blåse ut av meg litt.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 VARSEL LAMPE!!!! hold samboeren din laaaaaaaangt unna henne! Møt hverandre utafor hjemmet evt, men dette kan bare gå galt...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Phø. la henne få fortsette med leken dere holdt på med, og hold han der gretne gubben hennes utenom:-)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Trekantsex er atskillig bedre og mer oversiktlig enn firkantsex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå