Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Jeg har plukket en del blåskjell, albueskjell og noen hvite litt store skjell i sommer. Jeg ønsker å bruke disse som bordkort i vårt bryllup neste sommer. Problemet er bare at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med dem. De er ikke så fine så jeg ønsket i utgangspunktet å spraylakkere dem, men vet ikke hva jeg skal skrive navnet med. Ser ikke for meg det blir fint med sprittusj. Har gså tenkt å lime skjellene på noe som jeg kan skrive på, men vet ikke hva....Noen som har tips????
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Dytter denne opp igjen...ingen som har tips. Tenkte også å bruke stålpinne som skal stikkes gjennom skjellet og bøyes på toppen slik at jeg kan feste en navnelapp i den. Men vet ikke om skjellet blir ødelagt dersom jeg lager hull i det eller hvordan det skal festes i bunnen.....
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Fant dette bildet http://sherrysellsseashells.com/cardholder2.jpg Noen som vet hvordan jeg kan få til noe sånnt? Selger de slike ringer på panduro hobbybutikk? Kan je bare lime ringen på ? Ingen som er flinke med sånne ting.....
nitro circus Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Det første som slo meg var: Litt tykt lim, skrive med det..og strø sand over, det blir flotte maritime navn.... Skjellene bør være litt store.. Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå