Gjest Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Jeg våkner om natten av jenten som vil ha mat... Og da har jeg drømt at jeg har vært og gitt henne mat akkurat og forstår ikke helt hvorfor hun gråter. Utrolig rart, har skjedd flere ganger. Veldig forvirret når jeg våkner og vet ikke helt om hun vil før jeg forstår det med å titte på klokken. Andre?
Gjest Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Åhhhh. kjenner meg igjen ja. Skjønner jo ingenting. Skjønner ikke hvorfor han ikke kan roe seg når han har fått mat.....hehe. Prøver å gi han smokken....og han gråter. Prøver å kose med han......og han gråter. Prøver å legge han inntil meg....og han gråter. Nå gir jeg flaske så jeg ender alltid med å gå ut på kjøkkenet for å se om det står en brukt flaske der.....noe det ikke gjør. Får litt dårlig samvittighet da ja.... Har drømt det masse før. Sikkert 1 gang i uka. Nå sover han som regel hele natta men det hender han skal ha nattmat. Slitsomt.....hehe
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 her og! Jeg må kjenne på puppene for å vite om jeg har gitt mat eller ikke noen ganger!
Bussi Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Hehe, har hatt et lignende problem jeg også. De første ukene hendte det ofte at mannen min tok babyen opp på brystet sitt for å roe ham ned hvis han gråt om natten etter å ha fått mat, mens jeg la meg til å sove igjen. Nesten hver gang våknet jeg etter at babyen var lagt i senga si og fikk helt panikk på grunn av at jeg ikke har funnet babyen, som jeg trodde lå i senga sammen med oss. Flere ganger har jeg blitt helt manisk og lett rundt i hele senga, og nesten begynt å gråte fordi jeg har trodd at jeg har klart å rote bort babyen, mens mannen min har sittet ved siden av og klødd seg i hodet og lurt på hva jeg egentlig holdt på med. Er ikke så greit å være nybakt mamma med lite søvn =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå