Gå til innhold

åååå,det er så surt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og typen skal gå fra hverandre nå.

Og da tenkte jeg selvfølgelig,YESSSS,ikke mer av den megga til en svigermor..

Men nei,hun vil ha kontakt videre og maser og gneger hele tiden om det..

Hun vil jo få sett ungen,men må det gå utover meg????

Det var jo blandt det eneste positive med å bli singel igjen..

FAens møkka folk......

vet jeg høres teit ut her,men det er en laaang hitorie bak somj eg er litt lei av å forklare=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel det beste for barnet at dere har litt kontakt i det minste. Men, de trenger jo ikke springe ned dørene dine heller.

Jeg er på talefot med mine "eks svigers", men de har jo mest kontakt med barna når de er hos far.

Lykke til!

Skrevet

Det beste for ungen er vel å ha kontakt med alle besteforeldra, slik at ikkje det at du og typen går frå kvarandre fører til at ho mister farmor og farfar.

Dersom pappaen til ungen skal ha ho delar av tida, er det vel mest naturleg at ho besøker farmor når ho er med pappaen.

Broren til mannen min har ein son på 7 år, som bur saman med mora si til dagleg. Han ringer støtt og stadig til farmor og farfar og spør om han kan få komme på besøk. Det er heilt utruleg kor glade dei blir over at han er så trygg på dei. Og dessutan er det sjølvsagt fin-fin avlastning for mora (og stefaren).

Set ungen sine behov framfor dine, og la ho ha eit forhold til eks-svigers, sjølv om du ikkje har noko særleg til overs for svigermor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...