Gjest Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Noen ganger føles det ut som jeg tisser på meg en del, eller at fostervannet går. Det blir liksom sildrene varmt der nede. Men det er bare det at det hverken kommer tiss eller fostervann. det er helt tørt. Har jeg fått fantomfølelser for at vannet går?
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Du er ikke alene om å oppleve dette fenomenet desverre...
mammatina6sept Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 heisann..jeg har d akkurat likt:(ikke akkurat noe kjekt..er alltid tissetrengt å kan gå på toalettet opp til 30 ganger pr dag for jeg føler jeg må tisse,men d kommer ikke allti noe ut. og av og til når jeg tisser kjenner jeg ikke om d kommer noe men hører d bare..uff..er redd jeg ikke skal merke når fostervannet går!! fødeklar
fikk gutt i september Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Kjenner igjen den følelsen. Hadde maserier i natt, og var sikkert oppe på do 5 ganger for å sjekke om fostervannet også hadde gått. Tenker det var ønsketenkning...
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Det kan også være veldig tyntflytende utflod, hadde det med førstemann. Var så mye at jeg ringte føden for å sjekke, men når vannet tilslutt gikk så var det så mye at det ikke var tvil om hva det var.. Men man kan jo lekke selvfølgelig..
Gjest Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 ja, men jeg lekker ingenting...det er hverken det ene eller det andre som kommer, bare en følelse av at noe kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå