Vårill Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Heia jenter! Forvila i går over at jeg ikke fikk positiv eggløsningstest... Men i dag kom den gitt:) Nest siste testpinnen i pakka! Siden vi har prøvd en stud, har vi denne perioden forsøkt oss på kjerringrådet med hostesaft. Jeg tar en slurk morgen og kveld, og har gjort det siden dag 10 i syklusen. Hvor lenge skal jeg holde på med det? Skal jeg slutte nå som jeg har fått eggløsning, eller er det derimot viktigere nå enn før... -Hmmmm...... Lurer! Også lurer jeg på når det er sannsynlig at jeg har eggløsning? Tok en negativ test i går tidlig. I dag tidlig var den positiv. Det står på eska at eggløsningen da vil være i løpet av 48 timer... Når skal vi da ha sex for å ha størst mulig sjans for klaff? (for jeg har hørt at det ikke er så bra å ha sex hver dag, men helst annenhver...) Blei mye rot det her... Men håper noen gidder å svare.
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 du kan nok ta hostesafta noen dager til.. til el er over! Eggløsningen kommer som du selv sier, 12-48 timer etter positiv test! Det er ingen problem med sex hver dag rundt el..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå