Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Jeg fikk barn for 5 mnd siden og har hatt smerter ved samleie etterpå. Begynte vel igjen etter ca.1 mnd. Noen andre som har opplevd dette? Jeg har ikke vært på kontroll etter fødselen. Fødte på normalt vis, måtte sy en del.
MissDolly-tobarnsmor Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Samme her! Over 4mnd siden fødsel og fremdeles smerter ved samleie......derfor skjer det ikke så altfor ofte for tida...håper det blir bedre etterhvert! Var på kontroll og alt er som det skal, tror det er relativt vanlig å være sår og øm ganske lenge for noen....
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 hadde også vondt, men det blir mye bedre hvis du bruker gliddemiddel.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Jeg hadde også vondt helt til 5 mnd etter fødselen, da føltes det plutselig helt som før igjen.
Mauritius:) Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Jeg fødte for snart 6 måneder siden og jeg kjenner fortsatt litt ubehag ved samleie, ikke direkte vondt, men det blir bedre og bedre. Husk å bruke masse glidemiddel, det går over med tid!
Gjest Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Sjeden er mye tørrere enn vanlig når en ammer.. vil gi seg når ammingen er over. Dette har jeg bare lest, ingen erfaring enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå