Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Gutten er 6 mnd Når jeg hører det andre navnet passer det mye bedre, men, men. Det var sambo som var så bråsikker på navnet han har nå, da han ble lagt på magen. Men har vært i tvil helt til nå.......
Mini&Meg Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 det er jo kanskje ikke så vanlig, men det er vel aldri for sent å bytte navn,det kan man jo gjøre som man selv vil. men greit å gjøre det så fort som mnlig så han ikke blir forrvirret av de forskjellige navnene. Hva med å gi har navnet du vil i tilegg, sånn at han får et dobbeltnavn, og bruke det nye. Dumt å gå rundt å angre på navn man har gitt også.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Ja, enig med Emmeline. Det var jo kjempe lurt! Tror at dette er noe som du likevel alltid vil ha i tankene. Så bedre å gjøre det nå ;o)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Jeg vet om en mor som byttet navn på sønnen sin når han var 12 år. Alle kompisene hans bruker ennå det første navnet han hadde.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Det var litt i seneste laget spør du meg! Satkkars gutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå