Gå til innhold

Øm i benet på innersiden av lårene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen ide om hva dette kan komme av?

Kjennes som jeg har vært ute og tatt årets første - laaange - sykkeltur og blitt skikkelig støl og øm der jeg har sittet på setet...

Og det har vart i - minst - et par uker!

Har det sammenheng med graviditeten, eller er det bare tilfeldig? Er 32 uker + 0 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan høres ut som noe jeg opplevde etter en gåtur til byen. kom meg nesten ikke hjem igjen pga stooore smerter på innsiden av låret, i lysken og nedover lårbeinet. mest på høyre side men også litt på venstre. legen mente det var bekkenløsningsplager. det tok noen dager og så gav det seg. måtte ta det litt med ro da. er borte nå, men merker tendensen hvis jeg overbelaster meg med mye gåing og sånn. jobber som sykepleier og går mye i jobben, så legen har sykemeldt meg.

Skrevet

Hei!

Det høres veldig kjent ut ja. Jeg er nå i uke 40 og har slitt med dette halve svangerskapet.

Det har stort sett holdt seg stabilt men ble litt verre de siste ukene.

Et tips er beveg deg mye, dette lindrer ihvertfall for meg, men ikke for mye.

Verst er det på natten og om morgenen for meg, blir da liggende stille og sliter skikkelig da jeg må snu meg om natta.

Men det blir bedre når jeg får "varmet opp" litt.

Har hørt at fysioterapi kan hjelpe, men har ikke prøvd dette selv.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar, jenter!

Har vært på kontroll hos jordmor i dag, og dette er visst et "bekkenrpoblem", det også. Hun viste meg en øvelse jeg kunne ta og anbefalte meg å være med på svømming for kvinner med bekkenproblemer. Ellers er jeg sykemleldt, så hun sa jeg bare måtte tilpasse meg og gjøre livet mest behagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...