Gå til innhold

november-desember og januarjentene!


vims-74

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg fikk ikke med meg siste treffet, og neste treff 5 september er jeg på ferie, og tenkte derfor høre om det er noe interesse for et nytt treff litt senere i september? :)

 

Gjerne et "tidligtreff" igjen, ala det vi hadde på Ajo der vi møtes i 17-18 tiden, og gjerne bare et kafé-treff, ikke nødvendigvis "middagstreff"..

 

Hva med feks 18 sept? Og har noen noe ønsker om hvor? Gjerne et sted der det ikke er for mye støy til å skravle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann;)

 

Jeg vil gjerne møtes den 18 også, mandager jobber jeg på solsiden og kan derfor fra kl 16 hvis vi møtes der;)

 

Syns Bare Blåbær blir litt for "bråkete" , for på det første treffet (og flere ganger før det) har jeg hatt problemer med å høre hva folk på andre sia av bordet sier......men de har veldig god pai da................

 

Jordbær Pikene er jo enkelt, stort nok og litt roligere på ettermiddagen........

 

Syns noen andre skal komme med forlsag på hvor vi skal møtes jeg;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjerne være med...men går det greit at jeg tar med jenta mi på 4år også da?

alle disse jorbær-pike kafeene har vel slike lekerom eller?

hun er snill og grei for det meste så hun vil nok ikke være til noe bry:)

 

har så lyst å være med på treff jeg og....men er litt trist at de fleste treffene er på kveldstid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbærpikene er jo koselig, der har de både endel gode kaker, salater og litt mer mat for de som måtte ønske. Vet ikke om de har lekerom, jeg har ikke noe i mot en 4 åring så lenge det ikke er hyling og sutring og ustoppelig gnåling ;) (sier jeg, som skal bli mamma -haha)

Jordbærpikene er vel nok likevel mer egnet for barn enn bare blåbær/choco boco, og det hadde jo vært artig om også du kunne få tatt deg en tur! :)

 

Ang tidspunkt får vi komme tilbake til, kanskje 16 blir litt i tidligste laget for de fleste? Går greit for meg, tror jeg -jeg bor jo like oppi bakken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg får til å komme, er ikke helt sikker... har jordmortime den dagen, men reiser kanskje inn til byen med 14-båten eller noe. Får se... det er ikke mulig å flytte det til tirsdagen? Større sjanse for at jeg kommer i hvert fall :) eller vi kan ta BEGGE dagene, mohahaha!!!

 

ps: jordbærpikene på trondheim torg har IKKE lekerom. Men de har både enkel og litt mer fancy mat som smaker helt greit :) Og det går an for små jenter å løpe litt rundt uten at mamma trenger å få panikk.

 

ang. tidspunkt så er jeg vanligvis tilgjengelig fra 16 og utover på ettermiddagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ jo være med! Kan godt flyttes til tirsdag altså, går fint for meg :)

 

Ang lekerom så har jeg sett endel mødre på jordbærpikene på solsiden, så jeg antar det er en grunn til at mødre med barn henger der? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være fordi det er stort nok til å komme inn med barnevogna, og at Jordbærpikene ikke har en sånn boikott mot barnevogner som f.eks Eriksen har.... :)

 

Jeg tenkte forøvrig på jordbærpikene på torget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du vil ha det litt vel nært "hjemmet" ditt jeg da Ka-ping;)

 

Hvis det flyttes til torget og på tirsdag og vi i tillegg kan begynne å møtes kl 16 så er jeg med jeg altså;)

 

(jeg syns det er tungvint å møtes 5 jeg da, for jeg rekker ikke hjem og ned til byen igjen på den tiden fra jeg er ferdig på jobb..........og jeg må unngå butikker...hihih og dessuten er jeg ikke så stor på det med å gå eller sitte på vonde stoler heller....)

 

4 åringer går greit det altså! Bare å komme Mjo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente ikke at TREFFET skulle være på torget, jeg mente at da jeg sa det ikke var lekerom på jordbærpikene så tenkte jeg ikke på at det fantes flere jordbærpiker enn den på torget :) Glemte helt av den på solsiden. Hvis det er noen der da. Choco-boco er jeg ikke så gira på, mye bråk der. Og ekle folk som tømmer kaffe på ryggen min :( Men for all del - jeg har jo blitt lova en gratis kaffe og kake neste gang jeg kommer, da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har jordbærpikene på kbs også...var på solsiden i dag en tur på jordbærpikene....var ikke noe lekerom der...men veldig koselig:)

 

chocco bokko og slike steder har jeg ikke så sansen for...

 

mye gode kaker ++ å velge mellom på solsiden da:)

 

gleder meg dersom det ikke blir så kjempesent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte at det var det du mente, men jeg vil bare igjen si at jeg jobber på solsiden på mandager, men resten av uka holder jeg til i sentrum og da er det kortere å gå til torget. Og du nevnte at det passet litt bedre på tirsdag og da er vi i hvertfall 2 som mener at det er verdt å vente på;)

 

Mjo: er kl 16 passende??? Du skal seff få gå når du vil (Hihi) hvis ikke du er så hyggelig at vi nekter deg da................ ;)

 

Da sier jeg:

 

Jordbærpikene på Trondheim Torg Tirsdag 19 september kl 16.00

 

 

Noen som blir med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg at Jordbærpikene på Trondheim Torg ikke er *så* koselig jeg da, hele torget kryr jo av fjortiser!

Har ingenting med at Solsiden er nærmere meg enn torget, spiller ingen rolle, gidder jeg ikke gå så tar jeg bilen. Jeg synes bare solsiden rett og slett er hyggeligere enn de fleste steder i byen...

 

Om vi nå "må" møtes i byen, hva med Jordbærpikene på Byhaven? Er den noe koselig? Har bare vært der en gang, og husker ikke helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei vims må faktisk si meg enig med deg jeg her altså............ tenkte ikke på alle fjortiser og ikke er det like stort heller..........ofte fult lissom.....

Byhaven sin er mye koseligere den altså (også ligger den nærmere jobb hihi)!!!!

Hvis ikke går det sikkert greit med solsiden for meg også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har diskusjonen tatt litt av her føler jeg....

 

Jeg er mest sannsynlig med den tirsdagen kl 16. Bare bestem dere for hvor det blir dere, så kommer jeg! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde nesten jeg måtte hoppe over et treff her, men siden det blir flytta til tirsdag kl 16 så kan jeg også være med :) Skal på svangerskapskurs på mandag (gleder meg!!) og omvisning på føden på tirsdag kl 19 (gleder meg til det også!!). Har aldri vært på den på solsiden, men den på byhaven er jo veldig stor og fin da... og mye nærmere sykehuset... he he :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint at du kommer! Hvis vi bruker veeeldig lang tid på skravlinga og kakespisinga så får du smiske deg til at vims kjører deg til sykehuset i sin fancy bil vettu. hehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordnet du selv omvisning på føden, eller fikk du tilbudet? :) jeg har jo termin ikke aalt for lenge etter deg, så er kanskje på tide jeg også begynner tenke på sånt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vet nå aldri hvor posh du plutselig finner på å skulle være... hehehe :) Du skrøyt nå litt tidligere om at du kunne kjøre bil fra Møllenberg til Torget, så hva vet jeg.... kanskje du hadde tenkt å ta meg med on a joyride i sentrum? hihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jordmora mi som ordna det, kommunal jordmor på Sunnland, så jeg fikk bare beskjed om å møte opp på de to datoene, svangerskapskurs en kveld og omvisning neste kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...