Selma62 Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Mitt første innlegg her på Modne mammaer...føler at jeg har våknet opp igjen nå etter fødsel og alt, og hadde faktisk tenkt meg på treff i Frogenrparken (fikk hint fra Solveig!) men så har jeg fått to polakker på døren som skal jobbe og jeg tror det er lurt å være her. Har bommet før på at vi tror de har forstått oppgaven.... Det er så lenge siden jeg har sett dere Oslo jenter - koste meg slik sammen med dere den gang magen vokste. Og skal absolutt komme neste gang! Må jo også vise frem min store stolthet - Sondre! Gjett hva ! Han sov fra 22:00 i går kveld til halv syv i dag tidlig! Det er rekord. Er nesten redd for at jeg ikke har hørt han og bare ligget og snorket og dekket mine egne behov... Og en ekstra god klem til deg Attpåklatt....livets utfordringer er ikke likt fordelt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Hei og tusen takk - og VELKOMMEN hit! Hyggelig å se ditt nick igjen:-) Så deilig at han sov så godt da - noen timers nattesøvn er som balsam for oss mammaer:-) Håper vi kan sees snart på treff. Jeg må bare ta det litt ad hoc fremover.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Så hyggelig å se deg!!! Vi snakket om deg på mini-treff i dag, Attpåklatten, Dream og jeg... Lurte nettopp på hvordan du/dere hadde det. Vil gjerne se Sondre!
Selma62 Skrevet 22. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2006 Så hyggelig - og så god hukommelse dere har! Som ikke glemmer nick mener jeg Og dream ... jeg har vært så lenge borte. Hvordan er det med henne? Dere to hadde jo tøffe svangerskap. Koser dere dere nå og alt er vel? Er dere med på Oslo treff noen ganger?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. august 2006 #6 Skrevet 25. august 2006 Alt vel. Vi koser oss! Har ikke fått til Oslotreff mer enn et par ganger... Vi har jo denne aktive og herlige Follogjengen, og vi møtes hver 14,. dag! Men jeg har lyst til å få med meg noen Oslotreff også. Vil jo gjerne treffe dere damene og barna over "dammen" også! Dream skal bli mormor i desember. Hennes lille prins har fått kolikk. Så det er nok litt hektisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå