Gå til innhold

Lammeskinn som passer til quinny freestyle (samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere lammeskinn?

Jeg har termin i okt. Er det nok med lammeskinn i bunn å en god og varm dyne på topp i vognen?

Kommer fra Stavanger, og her er det ikke sånn kjempekaldt om vinteren..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har satset på det samme som deg. Har en teutonia spirit s3 vogn og har kjøpt lammeskinn (korthåret fra Reflex) til å ha i bunn. Dyne over. Jeg har termin 30. okt og bor i Bergen.

Skrevet

dytter litt jeg.

andre?

Skrevet

Svarte på dette tidligere i dag under en annen quinnytråd. Vi skal bruke lammeullskinn og dundyne(evt med ullpledd), bor i Bergen, ikke så kaldt her heller. Kjøpte lammeullskinnet ganske billig, da det er et lite et. Kostet ca 300 på en butikk hvor man kjøper babyutstyr.

Skrevet

Er også fra Stavanger og har kjøpt et genialt lammeskinn på Olsen, var halv pris da (300-400 kr) som er tilskåret til vogn. Vi har one tree hill og det passer perfekt oppi baggen og med hull slik at du kan feste selene gjennom når du skal bruke sportsdelen. Anbefaler det sterkt, slipper å ha ekstra stoff stikkende opp langs siden. Har kjøpt et vanlig til å bruke i seng/vugge. Ellers tenker jeg å bruke den soveposen som jeg kjøpte til vogna og evt en dyne over.

Skrevet

Er det lenge siden du kjøpte det? er det til halv pris enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...