Gå til innhold

Jeg har jo vært...

Anbefalte innlegg

Skrevet

på feil plass og spurt om mine "bryllups.problemer"

Kanskje jeg får litt mer svar her, men er det noe som vet ca hva et "normalt" bryllup koster? Og siden vi ikke har all verden med penger, noen som vet middags-retter til en "billig" penge. Vi blir ca 80 til middag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. det er ikke billig å gifte seg. Jeg skal gifte meg neste sommer og gleder meg kjempe masse. Vi har funnet våres drømme lokaler på Soria Moria (Askeladdens hus). Men det koster.. vi blir mellom 50 - 60 gjester og har fått ca. pris på 80.000,- Men da er det også fri bar. Vi vil ikke at gjestene selv må betale drikke. Det blir veldig feil syns vi. Alt er ordnet, lokalene er pyntet, blomster og det er med bryllupskake ++++) Men det går jo ann og gjøre det billigere ved f.eks. å pynte opp et grendehus og f.eks. ha koldtbord med varm og kald mat og la gjestene forsyne seg selv.. Da slipper du kostnadene på servitører også :-) Hvor bor du forresten?? Hvis du bor i Oslo området vet jeg om noen "rimelige" steder hvor du kan ha bryllup med bedre standar enn grendehus : )

Lykke til

Skrevet

Vi sparte inn masse overalt, og allikevel havna gildet på 70 000,-

Ble dyrere enn vi hadde trodd, men ALT koster.... Servietter, invitasjoner, duker osv... mye jeg ikke hadde tenkt over.... Lurt å begynne å kjøpe ting nå om du vil spare. Bruk tid på å finne det rimelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...