puffy Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 finnes det noen enkle oppskrifter? Kan noen tipse meg om nettsider eller sende meg oppskrfter per epost?
desemberbarn12 Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 viss du begynner med noke som heiter lureteppe er det enkelt. Du heklar firkantar som du enten syr eller heklar saman. Eg har ikkje oppskrift på det her. Men det kan eg no prøve å finne..
TanteAnja Skrevet 9. september 2006 #3 Skrevet 9. september 2006 På biblioteket har de en bok som heter cappelens grunnbok i helkling, (Egntlig to bøker, del 1 og del 2). den er i hvertfall så enkel at jeg har nesten lært å hekle nå.... Tror i hvertfall at det var cappelen....
Minmai Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Hvis du kan engelsk, her er en link til DMC's side om hehling: http://www.dmc.fr/majic/pageServer/0o01010069/en/Crochet-guide.html
lill77 Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Sjekk ut www.garnstudio.no Kjempefin side med hekleskole og gratis oppskrifter. Har brukt denne for å lære meg å hekle. Fikk helt dilla når jeg hadde barselpermisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå