Gjest Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Vi er så heldig å ha verdens nydeligste gutt på 3 1/2 år, men vi ønsker så sårt en liten til. Vi mistet en rett før jul 2005 og jeg har i litt over et år hatt småblødninger før mens. Legene finner ingenting galt, men jeg er likevel redd det skal være noe. Jeg har også sagt opp en jobb jeg ikke trivdes i og går for tiden hjemme (for å ta det med ro, redd jeg mistet pga stress). Usikker på alt: Får vi snart et barn til? er jeg frisk? skal jeg søke meg ut i jobb igjen? Jeg er født: 230173 Mannen min: 190467
Gjest Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Heisann! Får opp at det ikker er noe galt med deg, du er absolutt isatnd til å få flere barn. Jeg får opp et barn til på dere ja, å jeg får opp januar 2007-at du blir gravid da. Ser at du vil ha godt av å begynne å jobbe igjen, får også opp at stress ikke er bra for deg. Ett råd kan være å trappe ned jobbingen når du finner ut at du er gravid å ta det mere med ro! Men jeg får ikke opp at det er noe galt med deg! klem
Gjest Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Tusen takk for svar :-) Jeg hadde en litt for tøff jobb for meg sist og slet meg ut, nå er jeg redd for å gå ut i arbeidslivet igjen. Redd for ikke å strekke til og for at arbeidsgiver ikke skal ta det bra om jeg blir raskt gravid. Hadde en lite tolerant arbeidsgiver tidligere. Kommer jeg til å finne meg en jobb hvor jeg trives? Bør jeg søke meg til mindre utfordringer? Har tenkt en stund på å starte eget, ser du om det kan være en løsning for meg? Mye usikkerhet i hverdagen min nå, kommer ting til å løsne litt snart? Igjen takk for svar!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå