Gå til innhold

Hvor mye får dere i farsbidrag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får 940 kr pr mnd, synes det er innmari lite.. Tjener jo ikke så mye heller, ca 16000 brutto pr mnd... Er trygdeetatens innkrevningssentral som betaler... Kanskje jeg skulle søke på nytt da? Hvordan gjør jeg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på farens inntekt og om han betaler selv eller blir "tvangstrukket".

Faren til jenta mi har nesten 40 000 i mnd og her er det nesten 4000 fra statens innkrevingssentral pluss at vi får noen tusen ekstra frahan :)

Skrevet

noen har det bra...hehe

samme som jeg får, og mottar os.

Men regner med det går opp fra neste mnd siden jeg har mistet kontant støtte og derfor blir regnet som om jeg har mindre inntekt.....latterlig eller hva?!

Skrevet

Hvordan søker jeg på nytt igjen??

HAr gått ned mye i inntekt siden de første vedtaket på 940 kr...

HI

Skrevet

min mann betaler 5500 direkte til exen, privat avtale

Skrevet

Oiii!! 5500.- for ett barn??? vi har også privat avtale og han betaler 1500.- , men skulle jeg gått gjennom Tk så hadde det bare blitt 1320.- han har vel ca 22tusen i brutto pr.mnd, og jeg er under yrkesretta attføring... men det hadde vist ikke noe med saken å si.... jepp staten det! men gla vi har privat avtale:-)

Skrevet

Nå har ikke hva slags inntekt du har noe å si, det er jo din faktiske inntekt. Jeg er selv på rehabiliteringspenger og har faktisk over 300 000 i året på det. Det er jo pga gode pensjonsavtaler gjennom jobben og en himla god lønn før jeg ble syk.

Skrevet

Jeg har 1250,- pr. barn jeg :-) Trodde det var minstebidrag... siden det er det forskuddsbidraget er på. Pappan betaler mye mindre enn det. Han betaler tilsammen 310,- for alle tre han... Og han deler ikke på noe utenom heller.. men det er jo en helt annen sak :-)

Skrevet

jeg får minstebidrag fra staten jeg... 1250 kr i mnd!

før betalte far 330,sluttet med det nå men det er en laaaaang historie ;) men jeg fikk alikevel 1250 kr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...