Mamma´n til Erik Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Har fått mye mindre støtte enn jeg pleier å få i både juli og august. Regner med at jeg ikke fikk støtte til barnetilsyn i juli, men i august fikk jeg enda mindre penger..... Har ikke hatt overgangsstønad i mer enn litt over ett år, så det kan da ikke være at den bare har blitt borte nå. Noen som har fått alt de skal ha? eller skjønner hva som har hendt med pengene ...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Har du fått deg jobb eller er meldt arb.ledig? Hvis ikke bør du ringe trygdekontoret å høre med dem om hvoirfor du får mindre penger.
Mamma´n til Erik Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2006 Nei, ingen endringer av noen art.. Jobber 100% og ikke gått opp eller ned i lønn enda..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Du jobber 100%?? Du må huske at os blir redusert når du har inntekt på en viss sum utenom. Ta kontakt med tk.
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 det var noe tull med stønaden min her denne mnd også...vanligvis får jeg utbetalt ca 7900,- etter at alt som ska trekkes er blitt trekt...mn forrige mnd fikk plutselig 8400,-......jippi tenkte jeg...nå har jeg godt opp litt...... mn denne mnd gikk det helt ned til 7400,-.....så jeg vet ikke helt hva som foregår jeg...
Gjest Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 os? så rart jeg får 6.700 kr før skatt ca 8 800 etter skatt hver mnd.
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 jeg har noe forskuddstrekk og greier og jeg da...derfor jeg får bittelitt mindre enn andre....men jeg får da også mere bostøtte...så vi klarer oss..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #9 Skrevet 21. august 2006 Har du husket å søke stønad til barnetilsyn på nytt da? For det må man stort sett for hvert påbegynte barnehageår.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #10 Skrevet 21. august 2006 Søknad om STØNAD TIL BARNETILSYN skal sendes inn ved hvert nytt barnehage år eller sfo for den del... Mange som glemmer det, men det står på papiret du mottok da du fikk innvilget pengene.... for ett år siden.. hehe. Glemmer du det forkorter de stønaden tilsvarende frem til du søker igjen. Men du får det etterbetalt da hvis du husker å søke fra 1. aug.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå