Sunniva- og Majamamma Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Nå har jeg savnet deg her inne! Håper kynnerne har blitt færre, og nattesøvnen bedre siden sist :-)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Hehe:) Hei, så koselig å se denne tråden Ja, tenk nå er det siste trimester... skummelt, men godt også... Kynnerne er blitt bedre om natten i allefall, og det var det som var mest plagsomt.. rart det der, det kommer og går liksom. I perioder er det fryktelig mye kynnere, men så gir det seg litt. Er sliten etter helgen i dag jeg. Vært en aktid helg. Var på reunion på lørdag og ble mye ståing og mingling. Jeg stod vel mesteparten av tiden fra 19-0300 i høyhelte sko..hehe, det kan du tro jeg kjenner i rygg/bekken og forsåvidt resten av kroppen...phu... Ellers har vi farta i bursdager osv i helgen.. føler ikke det har vært noe helg da jonas og jeg ikke har fått noe særlig tid med hverandre. Han begynte jo jobbe igjen forrige uke så vi så lite til hverandre i uken også..så det synes jeg er litt kjipt.. Han lovte å komme tidlig hjem i dag da... skal bli kos å bare slappe av sammen i kveld.. eller dvs vi skal ut en tur og kjøpe tørketrommel. Tenkte det var kjekt å ha til når vesla kommer.. Har ikke vaskerom, så sliter litt med tørkeplass. Greit med bare oss to, men jeg regner med at vaskemaksinen vil gå en del fler runder utover enn hva den pleier, så kjekt med tørketrommel Æsj, må begynne med jernpiller igjen da.. jernlageret mitt var fortsatt for dårlig. Også oppå det så har jeg fått B12 vitamin mangel.. kjipt.. Men virket som om jeg måtte få B12 på resept da det stod i brevet fra legen å benytte vedlagt resept(noe det forøvrig ikke gjorde). Trodde ikke vitaminer måtte fåes ved resept?!! Ja, ja.. nå er frokosten fortært og jeg tenker jeg skal bimme litt til før jeg skal komme meg ut av døra og opp til legen for å spørre etter denne resepten da... Hvordan er det med dere 4 da?
Sunniva- og Majamamma Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2006 Velkommen hit!!! Så godt å høre at formen er litt bedre, tross hektisk helg :-) Ikke rart du har vært sliten hvis du har B12-mangel, da skal du se at formen kommer seg litt. B12 får man på resept, ja.... Vi har også hatt en heltisk helg, med fest både fredag og lørdag. Var så hyggelig at vi ble lenge begge dagene, var ikke i seng før 04 på lørrdags morgenen, og halv to på søndags morgenen. Kjente det i går, sov hele dagen og var helt kjørt. Sov som en stein i natt og forsov oss til kjernetida i barnehagen. Var nok ikke så lurt med to dager på rad, he he. Men det var godt å gjøre noe sammen med mannen min, det har vært lite sånt i det siste. Skjønner hva du mener med at det liksom ikke blir skikkelig helg hvis man ikke får tid sammen, det har vært en del sånne helger i det siste. Neste helg reiser han på kurs til Italia, og blir borte i fem dager, huffameg. Gruer meg :-( Kjempefin vogn du har kjøpt deg, var inne og titta litt på hjemmesida til OTH. Hva betalte du, egentlig? Tørketrommel er forresten et MUST når man har små barn, tror jeg hadde blitt gal uten.Klesvasken går så mye fortere, og så slipper man det hersens stativet. Kjører omtrent alt i trommelen, unntatt mine bluser o.l. Deilig.... Nei, nå skal jeg legge meg litt på sofaen - er så kvalm for tida. Er det normalt, tro? Har liksom fått morgenkvalmen tilbake, merkelige greier....
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Kjipt med morgenkvalmen da.. Har hørt flere som sier de blir kvalme igjen i 3 trimester, men litt senere enn deg da.. Ja, ikke sant vognen er fin:) Vi kjøpte bag til vognen brukt til 900,- så da sparte vi 800-900 på den, også betalte vi 5699,- for sportsvognen+ regntrekk. Og 699,- for stelleveske. til sammen 7598,- Sparte jo nesten en tusing på å kjøpe bag brukt da Hva er egentlig B12 og kan man få i seg nok av det gjennom kosten? Hva må man spise da? Har forresten sovet et par timer nå..jeg ble så trøtt og sliten at jeg bare måtte legge meg i senga. Har med andre ord ikke rukket å komme meg ut døra ennå. Så da blir det vel ikke noe lege+resept før i morgen. Men tørketrommel skal jeg ut å kikke på etterpå. Er salg på Elkjøp. Får en Wirlpool til 2500,- Vi må ha kondenstrommel da vi ikke har mulighet for utlufting. Har bare en utluftingsmulighet og den har naboen kapra.. Urettferdig ass... Kjedelig at mannen din skal være borte fra deg. Vi klarer ikke være borte fra hverandre om dagen vi. Ikke sånn at det er umulig og bare reise for å se hverandre. Egentlig skulle sambo reist til Portugal i høstferien, men det har han avlyst. Han vil ikke reise så langt bort, og det er jeg glad for... Tja, kanskje jeg skulle prøve å stelle meg litt..hehe, har ikke stått opp ordentlig ennå ..hehe:)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Blander meg inn i tråden deres, men BARE for å ønske deg velkommen hit, kab! Godt å se at du har kommet deg helt hit...og at alt går så bra med deg =) Masse lykke til videre her inne - selv er jeg (forhåpentligvis) snart ferdig her inne (har 7 dager igjen til termin idag!!!), og er klar for det! Klemmer fra,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå