Gå til innhold

Fire uker igjen til bryllupet, og nå er P-ringen ute!

Anbefalte innlegg

Skrevet

med litt skrekkblandet fryd... har ikke sangt det til kjæresten, men han syns jo egentlig at vi burde blitt gravide ffem minutter etter at vi traff hverandre, så det får bli en positiv, forsinket overraskelse.

Hadde egentlig tenkt å ta den ut etter bryllupet, men nå var jeg tom, og vurderte om jeg skulle hente ut ny pakning på apoteket, men så fant jeg ut at sjansene for å bli gravide på første forsøk -og dermed være gravid på bryllupet- tross alt er så små at jeg tar "sjansen". (jeg vil så gjerne kunne drikke vin til den maten!). Håper uansett å bli gravid igjen ikke så veldig lenge etter bryllupet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så spennende! Det er jo ingen krise om du blir gravid nå før bryllupet heller. Det tar jo noen uker før barnet deler ditt blodomløp og dermed blir full av vinen du drikker. Jeg teller også på knappene, men venter litt. Jeg gifter meg jo en måned etter deg. Du har et særkullsbarn fra før, har du ikke? Jeg har en særkullssønn på 7 og så har vi en felles som nettopp passerte 1 år. Med et lite barn unnfanget i tiden rundt bryllupet, får vi den familien vi vil ha!

Skrevet

Jepp, jeg har en fireåring fra før. Hun rekker ihvertfall å bli fem før det blir noen baby, og jeg syns det er på høy tid med søsken. Vi håper på to tette nå, kanskje tre, vi får se. Jeg drømte om stor familie med fem barn, men det kan holde hardt. Jeg hadde litt uflaks med valg av pappa i første runde, så det ble litt forsinkelser i produksjonen, kan du si. Kjæresten min har ingen barn fra før, så nå er det bare å krysse fingrene for at vi får det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...