*ulvemor* Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Takk Så bra alternativ når vaskekluter da. Yes
Ranveig R Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Ja, sant dei er greie? Eg har alltid ein liten boks (med ca 10stk) i stelleveksa når vi er ute på tur. Kjempegreit! Og så er det fint å vite at eg vaskar han med reint vatn, synest mange våtserviettar svir eg.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Ja det må jeg også få si, takk for kjempebra tips!
Ranveig R Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Dei har dei på apoteket, men det er ikkje på alle apotek at dei står framme i hyllene, så då må du spørre etter dei. Kostar mellom 16 og 20 kr for 100 stk.
*ulvemor* Skrevet 21. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2006 Jeg hadde jo brukt våtservietter ei ukes tid jeg nå, fordi vaskeklutene ble så ekle etter hvert som hun ble større. (Bæsj i vask og i skittentøyskurva, og hun er redd rennende vann, så kan ikke skylle). Så nå holder jeg disse kompressene under vannet og kaster dem etter hvert. Blir jo omtrent som våtservietter som du vet innholdet i Har bare litt olje på når bæsjen sitter vast. Greie å ha med på tur også, bare legge i en boks eller pose med vann i
Ranveig R Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Ja, det er greit å vite kva det er ein vaskar rompa til babyen med! Skulle gjerne ha skylt han i vasken eg, men det er klin umulig å få plass til rompa hans nedi vasken, under springen ) Så trist at ho er redd rennande vatn då. Har ho alltid vore det? Men bading går greitt?
*ulvemor* Skrevet 21. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2006 bading går greit ja, men når jeg en gang skylle skylle ut litt shampo med dusjhodet ble hun kjemperedd. Om jeg heller vannet over i en mugge går det greit å skylle ut. Mulig det rett og slett er dusjhodet hun er redd! Kanskje var vannet litt varmt (kjente jo etter så klart, men likevel). Under vasken min er det heller ikke plass! så derfor var jeg så glad for det godt tipset deres og håper flere kan ha nytte av det Mange tenker sikkert at våtservietter ikke er så ille, men som Luca har påpekt mange ganger så sier selv produsentene av våtservietter at de ikke er ment til daglig bruk...
Ranveig R Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 Så bra at badinga går greit i alle fall. Ja, lenge leve Mesoft-kompressane )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå