Stolt_mor_til_2 Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Jenta vår på 23 mnd. veier 9 kg og er 76 cm. Det er i minste laget synes vi. På kontroll sier de at hun er liten, men fordi hun utvikler seg fint på alle andre områder er de ikke bekymret. Hun spiser ca. 3-4 skiver hver dag med prim eller leverpostei, frukt, youghurt, lett-melk og ganske bra middags porsjon. Hun er veeeldig aktiv men det er jo normalt for en 2 åring. Mor bare er 157 cm mens far er 180 cm. Hva tror dere?
kat Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 hun er jo liten, men vekt og høyde armonerer jo fint sammen, og som du skriver nederst er ikke du og pappan av de høyeste heller og hun har kanskje litt av dine genre. vi har en datter på 22 mnd og hun er 92 cm,men har også en far på 2 meter så hun blir sikkert lang. har vært lang hele tiden
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Hei! Så lenge hun vokser jevnt og kurven stiger normalt, er det sikkert ikke noe å bekymre seg over. Du signerer med "utlending". Er du kanskje asiat? I såfall er det ikke så rart at hun er liten, siden asiater vanligvis er lavere enn europeere. Jeg så en gang et vekt- og høydeskjema fra Hong Kong, og ifølge det hadde mine barn vært kjempedigre. Jeg synes det høres ut som m du har en frisk og glad jente, så jeg hadde ikke bekrymret meg så veldig. Hun blir kanskje litt "petite", men so what?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå