Elle Vilde Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Jeg skal til jordmor i morgen. Er da 37+4. Er kjempespent om det har "skjedd noe" der nede, for jeg har hatt masse kynnere, regelmessige i perioder, masse stikking og menssmerter. Kommer jordmor til å sjekke av seg selv eller må jeg spørre henne om å sjekke eller vil hun evt ikke sjekke så tidlig? Hvilke erfaringer har dere?
Happy Ignorant Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Hei! Skal til jordmor i morgen jeg også. Er da 38+4, og lurer på akkurat det samme som deg!
Bilba og gutta :) Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Tror dere må spørre i så fall.... men min jordmor ville ikke, enda jeg er i uke 41 nå.... møkkadame... mente det ikke hadde noen hensikt, men når man har gått med falske rier i over en uke så hadde det faktisk vært greit og vist om de har ført til noe eller om jeg fortsatt er umoden som en grønn tomat. Og hvis hun finner ut at jøss - du er jo overmoden, så kunne hun røska litt i meg for å få fortgang på ting... men neeeeida, det har ingen hensikt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå