Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den lille jenta mi på 4 mnd vil nesten ikke sove på dagen lenger..sutrer å gråter når jeg legger henne, enda hun er stup trøtt..

men til kvelden er det ikke noe problem..legger seg kl 20 00...er våken i 3-4 tiden..og sover videre til ca kl 07 00..samme seng også..

er det noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke noen gode råd desverre,men ville bare si at jeg vet så altfor godt hvordan du har det:( Daniel har vært sånn siden han var 1 mnd.

I går sov han 20 min og det endte jo med en veeeldig blid unge i går kveld kan du si:( sovna med grøt i munnen til kvelds:(

håpe det bedrer seg for dere da...

klem

Skrevet

he he ..ja da var han nok sliten..takk for svar forresten :-)

Skrevet

Har du prøvd å trille tur da? De fleste bruker å sovne da og selv om de våkner når vogna stopper, har de i alle fall fått vile litt og det gjør jo godt for humøret på både store og små.

Skrevet

jeg må legge lillebror i vogna på dagtid for at han skal sovne med det samme, ellers bare sutrer han. Hadde han bare tatt smokken...

Han kan finne på å sovne på gulvet og sånn, men jeg kan ikke legge han i sengen på dagtid lengre (også 4 mnd). Det er liksom der han skal sove om kvelden...

Vi har hatt litt slappe rutiner i sommer (men det er deilig med fleksible barn), men nå skal vi jobbe med å få litt faste rutiner. Kanskje han lærer seg å sove på samme tid hver dag etterhvert....?! Så jeg har dessverre ikke så mange gode råd ennå, bortsett fra at du kanskje bør legge henne i vogna og gå deg en tur på dagtid? Det har sikkert du også godt av??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...