Gå til innhold

føde!? pøh, det er for svekllinger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal nok ikke føde likevel jeg! det kuleste, mest imponerende og beste må jo være å gå gravid FOREVER!! stor mage, halsbrann, lyskestrekk og falske rier i en hel evighet må jo være det tøffeste du kan gjøre:_)))

så nei, ble ikke noe baby i natt heller! nå er det stille stille her igjen, og jeg har for allvor gitt opp.. skal aldri føde jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... blir nok din tur en gange også skal du se, enten du vil eller ikke :))

Masse lykke til i hvertfall når den tid kommer!!

Skrevet

såååå kjekt da!! Jeg har ombestemt meg jeg. Føde gjør faktisk veldig vondt så jeg tror jeg skal droppe hele greia...

Skrevet

Da er vi to.. 9 dager på overtid, og lurer på om det ikke snart skal komme noen kynnere, litt mensmurring som alle snakker om, eller en kraftig rie, men neida, her tar vi det helt piano... NÅ er jeg lei. Har jenta på fanget allerede... konkurrerer med plassen til lårene mine, så den er iallefall langt nede i magen.. Har prøvd fødepizza, te med kanel og ingefær, ja og selvfølgelig ananas..

Skrevet

Føde nei hvorfor det? Synes det er herlig å gå med alle disse ekstra kiloene jeg, har nesten ingen klær eller sko som passer mer og føler meg i grunnen kjempe stilig med pløsete ansikt og ringer rundt øynene i mangel av søvn ;)

Skrevet

skal ikke føde enda jeg heller. er så kos å gå gravid. og så er det så kos når en får maaaaasse tlf og meldinger om: har du ikke har fått noe enda...???????? og: herregud, trodde du hadde født jeg... fremdeles er det 5 dager til termin, men ser ikke ut til at noen får med seg det..åh, sååå kos det er.

Skrevet

skal ikke sende en eneste melding til dem som maser så mye om jeg har født. når jeg har født...

skal jeg heller si på neste masesms, å joda, hun kom for 1 uke siden hun :)

Skrevet

Hihi, kjenner meg så godt igjen.

Igår var eg så sikker på at det VIRKELIG var på gang, men jammen gav det seg ikkje i natt og. Ja, det beste må vere gå overtid med ein stor baby i magen :-)

Skrevet

hahaha.. ja det skal jammen jeg og:-)))

nei du, nå har jeg vært å handlet og båret tungt, tror det er det aller beste jeg kan gjøre nå jeg! drite i alt som er farlig og heller gjøre det.. tenkte ta meg en joggerunde snart, så kanskje magen synker enda lenger ned, om det er mulig da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...